Citroën
A DS 5LS szériaváltozatát nemrégiben kezdtek forgalmazni Kínában ; a kiegyensúlyozott küllemű limuzin az első DS-modell, amelynek orr-része megkapta a jellegzetes hűtőrácsot és DS emblémát. (Kínában a DS-t önálló márkaként forgalmazza a Citroën).
A belőle készített DS 5LS R tanulmányautó természetesen szorosan kötődik a DS3 ralisikereihez is: a WRC-hez hasonlóan 1,6 literes, 300 lóerős, 400 Nm nyomatékú turbómotor hajtja, hasmagassága az alapmodellénél 15 mm-rel alacsonyabb, első nyomtávja pedig szélesebb. Szekvenciális sebességváltót kapott, a kormánykerék mögött található vezérlőkarokkal. A futómű, a fékek, a forgó alkatrészek mind-mind precíz fejlesztőmunka eredményei. A robbanékonyságot olyan vizuális elemek is sugallják, mint a diffúzor vagy a karbonból készült karosszériavédő elemek.
Az oldalablakoktól a csomagtérig karboncsík húzódik, optikailag szinte kettévágja a C oszlopot és – a DS3-rokonságot kiemelendő – diszkréten cápauszonyt formáz. A hűtőrács karbonszürke, csakúgy, mint a 20 colos könnyűfém felnik rajzolata.
A DS 5LS R a fedélzeten minden bőr és alcantara borítású, még a műszerfal és a kormány is. A DS-arculata mindenhol megjelenik: a háromféle anyagból – kétféle bőrből és alcantarából – készülő felületeken és az óraszíjat mintázó „Bracelet” üléskárpitokon is. Természetesen az autó belső terében is a sportos teljesítmény áll a középpontban. Ezért is találunk a középkonzolon méretes sebességmérő órát, a kormánykeréken pedig kárminvörös díszítést, és természetesen itt van az ’R’ betű is. Karbonból készült elemek kerültek a kormányra, az ajtóborításra és a kilincsekre is, míg a levegőbeömlő nyílások borítása kárminvörös.