Össztűz a Twitteren.
A General Motors után a Volkswagen is egyre óvatosabb Twitter tevékenységében. A csoport márkái felfüggesztik a fizetett hirdetést a platformon, miután Elon Musk felvásárolta – írja az automobilwoche.de
Nissan az európai autógyártók közül elsőként értékesített autót kizárólag a Twitter közösségi hálózatának használatával.
Vajon a Facebook, a Youtube és a Twitter csak „játék”, vagy nagyon is komoly szerepük van az autóvásárlók érdeklődésének megragadásában és fenntartásában? Az autóipar online fogyasztói szokásokat elemző cikksorozatunk nyolcadik részében a közösségi média szerepét és teljesítmény mutatóit...
Hogyan lehet online megragadni a potenciális vásárlót és boldog autótulajdonost csinálni belőle? Van-e üzleti szempontból jelentősége a Facebook-nak és más közösségi oldalaknak a gépjármű értékesítés piacán? Ezeket a kérdéseket boncolgatjuk a maratoni cikksorozatunk soron következő, hetedik...