Igaz a hír, hogy a Toyota majd két évtizedes szünet után a fejébe vette, hogy feltámasztja a Celicát.
A Japán-ralin hivatalosan „csak” egy újabb konstruktőri ralivilágbajnoki címmel lepte meg rajongóit a Toyota. A versenyt kísérő sajtóbeszélgetések során azonban elhangzott egy nagyon fontos mondat, amely legalább akkora eufóriát váltott ki, mint a WRC-győzelem: „megcsináljuk a Celicát!”
Az autóipar meghatározó alakjainak muszáj megválogatniuk a szavaikat, mert ha Tojoda Akio sejtet valamit, annak súlya van. Márpedig legutóbbi interjújában nehezen félre érthető utalásokat tett arra, hogy tervei vannak a Toyota egykori rali világbajnok kupéjával.
Egy angol mérnök megunta a várakozást az MR2 új nemzedékére, és inkább készített magának egy hátsókerék-meghajtású, nyitott Toyota sportkocsit a régi Celicájából.
Imádtam, és imádom a Star Wars filmeket. Viszont lehetsz akármekkora rajongó, talán még így sem hallottál a filmhez átalakított Toyota Celicáról.
A legjobban vezethető utcai sportautókat köszönhetjük a különböző homologizációs szabályzatoknak, amikor egy versenyautó butított változatát az utcán is hajthattuk.
Könnyen elképzelhető, hogy pusztán meghosszabbítják a Celica modellnév védelmét, de játszunk el a gondolattal, hogy mi lenne, ha visszatérne a Toyota sportautója.
Idén lenne ötven éves a japán sportautó-építés legendás klasszikusa. A Toyota Celica a lehető legjobbkor született, és sokak bánatára ereje teljében távozott.
Egy belga veteránautó-kereskedő kínálatában bukkant fel a Toyota ralitörténelmének egyik korai, emblematikus relikviája. Az eladásra kínált Celica ST 165-tel már világbajnokként versenyzett Carlos Sainz.
Egy arizonai férfi harminc évet utazott vissza a múltba, hogy ráleljen ideális autójára – és ha már megtalálta, meg is építette magának.