Késik a megváltó szilárdtest akkucsomag, és van még néhány buktató az autós EV-bajnokságban.
A töltőinfrastruktúra lassú bővülését tartják az e-mobilitásra való átállás legnagyobb akadályának. Bár a közelmúltban történt némi előrelépés, számos autógyártó mégis saját megoldásokra összpontosít.
Újabb, stratégiailag meglehetősen jelentős partner állt az Ionity elektromos töltőhálózata mögé. A terv: 400 gyorstöltő 2020-ra, amit ezentúl tehát a Hyundai és Kia modellek is képesek lesznek fogadni.
A 2017 májusában megkezdődött tárgyalások eredményeképpen 11 cég egy új vállalat megalapításáról írt alá szerződést az abszolút zöld, melléktermékként tiszta vizet kibocsátó üzemanyagcellás autók (FCV) számára készült hidrogéntöltő állomások (HRS) teljes körű fejlesztése céljából. Az új...
A NEXT-E projekt a legnagyobb mobilitással kapcsolatos támogatást kapja az Európa Tanácstól. A támogatás célja, hogy elősegítse az elektromos járművek elterjedését és a töltőinfrastruktúra bővülését Közép-Kelet Európában.