És így vette át Kína az európai autók helyét – lehetne ez is cikk címe, amiben épp az derül ki, hogyan veszi át egy kínai rivális hagyományosan sikeres európai autók helyét a piacon.
Többek között Magyarország is sorban áll a BYD európai autógyárának helyszínéért, ahol ki tudja, akár a most beárazott Dolphin is készülhet majd.
Újabb faceliftet kapott a Mini Cooper család, mi pedig egy jól felszerelt, de alapmotoros változatban vizsgáltuk meg, hogy merre tartanak a britek.
Talált egy szegmenst a Toyota, ahol még nincs ellenfelük: ez pedig a másfél tonna alatti hibrid haszonjárművek világa.
Újfajta félfrontális tesztet vezet be az Euro NCAP, a törésteszt első áldozata pedig a negyedik generációs Toyota Yaris.
Amikor nálam járt a Peugeot 208, még nem tudtam, hogy hamarosan megválasztják Európa Év Autójának. Hogy mennyire érdemli meg ezt a nemes címet szerintem, azt most részletesebben is kifejtem.
Japán az az ország, ahol szinte a megvétel után máris tuningolhatjuk az autóinkat, méghozzá gyári alkatrészekkel. Természetesen az új Toyota Yaris sem marad ki a körből.
Ordított a formatervéről, hogy versenyautónak született, és lám, még az alapmodell piaci bevezetése előtt el is készült a Peugeot 208 R2 specifikációjú raliautó változata.
A körbezárt villámosok bestsellere 2 héttel a párizsi debütálás előtt fővárosunkban jelent meg először leplezetlenül. Az exkluzivitást nagy valószínűséggel az új generációs 1.0 Ecotec motor szentgotthárdi gyártásának köszönhetjük!