Csütörtökön megérkezett Szentesre a tramtrain kilencedik szerelvény is a spanyolországi Valenciából. A már forgalomba álltak még ingyen használhatók Szeged és Hódmezővásárhely között.
November végén megkezdődött a Hódmezővásárhelyt Szegeddel összekötő tram-train utasforgalmi próbaüzeme, az Autószektor stábja december közepén tesztelte a járatot.
Október utolsó hetében megérkezett a hetedik tram-train is a MÁV-Start szentesi bázisára. A szeptemberben megkezdődött próbák jól haladnak, várhatóan november közepére a tram-trainek teljesítik a hatóság által előírt 50 ezer kilométeres távot. Ezt követően már utasokat is szállíthatnak Szeged és...
Húsvét előtt Hódmezővásárhely belvárosában már megmutatta magát a tram-train az újonnan épített villamospályán, Szegeden ezt még csak éjszaka, a kijárási tilalom ideje alatt tette meg.
- Megérkezett Szentesre a Szeged és Hódmezővásárhely között közlekedő második vasút-villamos, a harmadik tram-train érkezése még tavasszal várható - közölte a MÁV Zrt.
- Elindult a második tram-train szerelvény Magyarországra, a 37 méter hosszú, dízel-villamos hibrid jármű várhatóan március 16-án érkezik meg a Szentesi Motorgarázsba - tájékoztatta a MÁV Zrt. kommunikációs igazgatósága kedden az MTI-t.
- A vasút 1870-es évekbeli megjelenéséhez hasonló fejlődést hoz a tram-train, amely ősztől alig több mint 30 perces, olcsó, környezetbarát közlekedési kapcsolatot teremt Hódmezővásárhely és Szeged központja között - jelentette ki Lázár János szerdán Szentesen.
Magyarországon utoljára 1913-ban, Pécsett építettek villamospályát, ami 47 évig szolgálta a közlekedést. Hódmezővásárhely immár az ötödik magyar város, ahol lesz villamos, 2021 végén a központból 30 perc alatt lehet majd eljutni Szeged centrumába a tramtrain beruházásnak köszönhetően.
Magyarországon utoljára 1913-ban, Pécsett építettek villamospályát, ami 47 évig szolgálta a közlekedést. Hódmezővásárhely immár az ötödik magyar város, ahol lesz villamos, 2021 végén a központból 30 perc alatt lehet majd eljutni Szeged centrumába a tramtrain beruházásnak köszönhetően.
Magyarországon utoljára 1913-ban, Pécsett építettek villamospályát, ami 47 évig szolgálta a közlekedést. Hódmezővásárhely immár az ötödik magyar város, ahol lesz villamos, 2021 végén a központból 30 perc alatt lehet majd eljutni Szeged centrumába a tramtrain beruházásnak köszönhetően.