Erősen megleckézetett Audi A6 tesztautóm, ami nem a hatásos első benyomásra megy rá, hanem szinte utolsóként tartja be a hagyományos autózás értékeit.
Lesz itt minden: kombi, szedán és SUV, akár hibrid, plug-in vagy üzemanyagcellás hajtáslánccal.
Az A-osztály és a CLA után most a GLA és GLB modellcsalád is megkapja az időközi modellfrissítését, noha a plug-in hybrid hajtást a GLB nem örökli.
Ahogy szigorodnak a károsanyag-kibocsátási normák, úgy tűnnek el a kis méretű, egyszerű, de éppen ezért megfizethető autók.
Különleges élmény lehet a 80-as, 90-es évek csúcsát vezetni, és most valaki átélheti ezt egy keveset futott 1991-es Mercedes-Benz 420 SEL-ben. Csak várd ki az árát!
Elkötelezett a villanyosítás felé, ám mégsem tudja hol kezdje az átformálást a Jaguar. Beszállítót keresnek elektromos autóik padlólemezéhez, de végül lehet, hogy maguk kényszerülnek elvégezni a feladatot.
Gondoskodott róla a BMW, hogy egy életre megjegyezzük a 4-es második generációját. Méretes veséi mögött egy könnyed és élménydús túrakupé lakozik.
Azt már korábban is tudtuk, hogy az IS következő generációja nem érkezik Európába, viszont úgy tűnik, hogy a Lexus további két rosszabbul teljesítő modelljétől is megválik Európában.
Egyre több technológiát kénytelenek a motortérbe szorítani a gyártók, ha szeretnének megfelelni az EU által támasztott szigorú károsanyag-kibocsátási normáknak, ami az autók drágulásával jár. Viszont nem a Jaguarnál.
Ilyen egy stílusos villa, ha azt egy autógyártó tervezi. Ha akarod, egy vadiúj Aston Martin DBX is jár hozzá, persze a falak színével megegyező fényezésben.