A müncheni BMW autógyártó szabálytalanságokat tapasztalt az oroszországi autóexporttal kapcsolatban. A belső ellenőrzési intézkedések ezt tárták fel – áll a társaság közleményében – írja a Kronen Zeitung.
A Mercedes-Benz után az BMW és az Audi is leválasztotta az oroszországi márkaszervizeket a szoftveres kiszolgálás rendszeréről, de a kereskedők kerülőutakon próbálnak hozzáférni az autók karbantartásához, javításához és diagnosztikájához elengedhetetlen szolgáltatáshoz.
Orosz autós portálok immár nyíltan írnak arról, hogy az Ukrajna elleni orosz agressziót követő nemzetközi szankciók hatalmas visszaesést okoznak az orosz autópiac és autóipar számára. A külföldi márkák távozása után magas technológiájú nyugati gépkocsik kizárólag nem hivatalos csatornákon...
Az oroszországi Avtotor üzem jelenleg béna kacsa, de 2023-ban már 50 000 gépkocsi gyártását tervezi – írja a carsweek.ru.
Az orosz AvtoVAZ irányítása alá került szentpétervári Nissan gyárban kínai autókat fognak összeszerelni Lada márkanév alatt. Az információt több forrásból is megerősítették az orosz „Fontanka” hírportálnak – írja a cars.ru.
Az orosz ipari és kereskedelmi minisztérium arra kéri Indiát, hogy segítse ki a kétségbeejtő helyzetbe került orosz autógyártókat alkatrészekkel – írja a carsweek.ru.
A 74.RU portál kiszámította, mennyibe fáj egy használt, minőségi autót magánúton Németországból...
A márkatulajdonosok engedélye nélkül importálnak autókat Oroszországba – írja a carsweek.ru.
A japán teherautó- és pickup-gyártó, az Isuzu is bejelentette szándékát: a cég elhagyja az orosz piacot - írja a carsweek.ru.
A tehetős oroszok megtalálták a módját, hogyan tehetnek szert a szankciók hatálya alá eső drága nyugati autókra – írja a carsweek.ru.