Nem kellett választani a Wallis tesztvezetésén, mert jutott mindkettőből, sőt, többre is futotta.
Emlékeznek még Kovács úrra, aki megvette élete első Volkswagenjét, és igaz barátjára, Opel Astrára?
A magyar gazdaság gerincoszlopa az autóipar. Az ország termelésének egyharmada származik az iparágból, ezért rendkívül fontos, hogy a tradicionális korszakában megszerzett zászlóshajó szerepünket megőrizzük az autóipar új időszakában is - mondta el Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter...
A háborúk és gazdasági válságok alaposan megritkították a járműipari rendezvényeket.
Az autóipar a magyar gazdaság „gerincoszlopa”, csaknem százhetvenezren dolgoznak az iparágban. A gazdaság számára kulcsfontosságú kivitelben és a növekedés fenntartásában továbbra is kulcsszerepet játszanak a belföldön működő autógyárak és autóipari beszállítók - írja a hirado.hu.
Az autómentes nap nem arra szolgál, hogy kirekesszék az autókat a forgalomból, a kezdeményezés célja sokkal inkább az, hogy a közlekedési eszközök tudatos választására ösztönözze a lakosságot - mondta az MTI tudósítása szerint az innovációs és technológiai miniszter.
A hazai járműtörténelemben elsősorban a Csepelen gyártott motorkerékpárok töltöttek be jelentős szerepet. Ám a Weiss Manfréd Acél- és Fémművek Rt, a Csepel Vas és Fémművek elődvállalata az 1920-as években autókat is gyártott.
Jövőre, a magyar gazdaságtörténetben először, az autóipar termelési értéke meg fogja haladni a 10 ezer milliárd forintot - közölte Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter csütörtökön New Yorkban annak kapcsán, hogy a kormány stratégiai megállapodást köt a turbófeltöltőket gyártó,...
A járműgyártás jelentős súlyt képvisel a magyar gazdaságban, ez az ágazat adja a magyar export 20 százalékát és a GDP 5 százalékát - mondta Lepsényi István, a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) gazdaságfejlesztésért- és szabályozásért felelős államtitkár csütörtökön Budapesten egy szakmai...
Csepelekkel a csúcsra, olyan magasra, ahol ember és gép is légszomjtól szenved.