A cím után logikus a kérdés: minek közútra ezer, vagy netán 2243 lóerő, és hol használható egy ilyen hiperautó?
A világ legerősebb benzinmotoros autója a Koenigsegg Jesko.
Igazi célgép a Jesko Absolut, ami csak egy dologban akar jó lenni: tempóban. Nem hiába állítja a Koenigsegg, hogy nem lesz gyorsabb autójuk. Soha.
Különös módon köszönte meg a Koenigsegg azt, hogy már egymillióan követik az Instagram-oldalát: a cég közzétett egy videót a Regera töréstesztjeiről.
Lassan már elképzelhetetlen a tempó abban a versengésben, amelyben a Koenigsegg és a Bugatti kerget újabb és újabb rekordokat.
Amennyiben egy hatszázmillió forint feletti autónál a befektetés értéktartása és a menettulajdonságok is számítanak, az Agera RS1 a legjobb választás.
Az idei Genfi Autószalon egyik sztárja a svéd Koenigsegg Regera „megaautó” volt: 1500 lóerőnyi teljesítménye meghaladja a megawattot, de ezenkívül is kellették magukat 1000 lóerő fölötti autók Mit szóljunk ehhez? Ünnepeljük a mérnöki bravúrt, vagy csóválgassuk a fejünket az esztelenség...
Múlt héten debütált a svéd szupersport autógyártó manufaktúra két újdonsága Genfben, Christian von Koenigsegg máris felfedte milyen tervei vannak a közeljövőben.
A Koenigsegg név hallatán ugye mindenkinek a nem éppen feltűnésmentes szupersportautók jutnak eszébe. Ha igen, akkor itt az ideje váltani, ugyanis napvilágot látott a svéd műhely kétkerekű koncepciója, a Koenigsegg Motorcycle Concept.
A svéd sportautógyártó a Porsche 918 Spyder rekordját szeretné átadni a múltnak.