Immár 16. éve őrzi első helyét az autómárkák versenyében a Toyota az Interbrand éves listáján. Az autóipar összteljesítménye javult, a mezőny javarészt stabil, az erőviszonyok azonban jelentősen megváltoztak.
Az egyik leggyorsabban növekvő spanyol vállalatként ismerte el a SEAT-ot a "Legjobb spanyol márkák" rangsorát összeállító Interbrand. A SEAT először 2015-ben került fel a...
A Honda jelenleg a világ 20. legjobb márkája az Interbrand „A legjobb globális márkák” kutatása szerint. A Honda értéke, a korábbi évekhez mérten 3%-kal nőtt, így immáron 22 696 milliárd dollár (USD) az értéke.
A Hyundai már harmadik éve fenntartja a legnagyobb globális márkák rangsorában a 40. pozíciót, az Interbrand globális márkaszakértő által közzétett legfrissebb rangsor szerint. A Hyundai a számos globális piaci kihívás ellenére a világ 35. legértékesebb márkájaként őrzi pozícióját, aminek...
A Kia márkaértéke 12 százalékkal, 6.3 milliárd dollárra emelkedett
A Millward Brown után az Interbrand 2016-os Best Global Brands jelentésében is újra – immár 13. alkalommal – a Toyota szerepel a világ legértékesebb autómárkáit felsoroló lista élén. Az Interbrand kalkulációja szerint a vállalat márkaértéke 9 százalékkal nőtt a 2015-ös évhez képest, így jelenleg...
A Nissan a világ legértékesebb márkanevei közé tartozik az Interbrand globális márkaarculati tanácsadócég besorolása alapján. Az Interbrand legfrissebb „Best Global Brands” tanulmánya alapján a Nissan tavalyi 56. helyezése után a 49. helyre lépett előre.A Nissan a világ legértékesebb márkanevei...