Nissan

A Nissan a legnagyobb előrelépést mutató autógyár az Interbrand szerint

2015.10.08.

A Nissan a világ legértékesebb márkanevei közé tartozik az Interbrand globális márkaarculati tanácsadócég besorolása alapján. Az Interbrand legfrissebb „Best Global Brands” tanulmánya alapján a Nissan tavalyi 56. helyezése után a 49. helyre lépett előre.A Nissan a világ legértékesebb márkanevei közé tartozik az Interbrand globális márkaarculati tanácsadócég besorolása alapján. Az Interbrand legfrissebb „Best Global Brands” tanulmánya alapján a Nissan tavalyi 56. helyezése után a 49. helyre lépett előre.

A Nissan 2011-ben szerepelt először a listán; ekkor a 90. helyen,  3,8198 milliárd dollárra becsült márkaértékkel. Az idei évben a Nissan javított a legtöbbet besorolásán az összes autógyártó közül.

„A Nissan pozíciójának elmúlt öt évben látott gyors javulása, a 90.-ről a 49. helyre azt mutatja, hogy jó úton haladunk, és meg tudjuk szólítani ügyfeleinket, miközben végig hitelesek is maradunk” – mondta el Roel de Vries, a Nissan globális marketingért, illetve márkaarculatért felelős alelnöke. „A Nissan izgalmas, innovatív globális arculata sikerünk egyik fő alkotóeleme.”

A tanulmány a „márkaegészség” javulásának hajtóerejeként kiemeli a Nissan sikerét az Y generáció megszólításában, hatékony szponzorációs tevékenységét, valamint különleges testreszabható modelljeit.  A Nissan márkaértékét mintegy 9,082 milliárd dollárra becslik, ami 19 százalékos növekedés jelent az előző év 7,6 milliárd dolláros értékéhez képest.

A jelentésben kiemelt szerepet kap a Nissan aktív szponzorációs tevékenysége a 2015-ös UEFA Champions League-ben kötődő vagy az amerikai NBC-n futó „The Voice” tehetségkutató műsorban, melyek sikeresen érték el a fiatalabb közönséget is. A tanulmányban említésre kerülnek a Nissan olyan modelljei is, mint a Design Studio csomaggal  a vásárlói igényekre szabható Juke vagy az európai ügyfeleknek újszerű tulajdonosi konstrukciókat kínáló LEAF.

A „Best Global Brands” az Interbrand évente publikált jelentése a világ legértékesebb kereskedelmi márkáiról. Az Interbrand módszere a vállalatot mint vagyontárgyat érintő beruházásokat és menedzsmentdöntéseket vizsgálja, figyelembe véve a pénzügyi teljesítményt, a márka vásárlási döntési folyamatokban betöltött szerepét, illetve erősségét.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.02
A Székesfehérvári Járási Ügyészség vádat emelt azzal a férfival szemben, aki közel 10 km-en át....
2024.05.02
A Tesla megkezdi a Cyber Odyssey körutat Európában, melynek keretében sok országban, így nálunk is....
2024.05.02
A Győri Járási Ügyészség vádat emelt egy 38 éves férfival szemben, aki a korábbi közlekedési....
2024.05.02
És van rá logikus magyarázat.   ..
2024.05.01
Az autó egyik legfontosabb adata az ára. Szélsőségesen eltérhet, kétezer forinttól százmillió....
2024.05.01
A BMW Múzeum részletekbe menően felújította előcsarnokát. Az elsődleges cél egy olyan modern,....
2024.05.01
A Ye sorozat három új modelljét egyszerre tervezik bemutatni ..
2024.05.01
- Oroszországban 161 ezer személygépkocsit gyártottak az idei első negyedévben, 81,3 százalékkal....
2024.05.01
Minden idők legszorosabb horvát WRC futamát élhettük át idén, ugyanakkor az új szabályrendszer is....
2024.05.01
- A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér utasforgalma tavaly 20 százalékkal, 14,6 millióra nőtt, így....