Annak ellenére, hogy az aftersales a bevett autógyártók vagy franchise-kereskedők nyereségének felét jelentheti, az új autók értékesítésének csillogóbb világához képest gyakran a „szegény rokon” marad, ami a figyelmet illeti.
Az autóiparban mindig vannak slágertémák, amiket felkap a mainstream sajtó, majd annak ellenére, hogy a realitás mit mutat, hamar úgy alakul a közbeszéd adott technológiáról, mintha már a küszöbön állna. 1-2 éve ilyen téma volt az önvezető autó, az ICDP kutatói pedig összeszedték, hogy miért nem...
Ha ki akarsz tűnni a tömegből, és merésznek és másnak akarod érezni magad, akkor ne vegyél SUV-t, mert a világon szinte mindenki ezt teszi.
Az utóbbi években egyre gyakoribb és fontosabb felszereltség lett az Apple Carplay vagy Androit Auto - ennek a gyártók nem különösebben örülnek és igyekeznek visszavenni az irányítást.
Folytatódik az EU és Kína autóipara közötti vetélkedés, az Unió terve az asztalon, de ha így marad, egyes gyártók köszönik szépen, a vám kifizetése után is nyernek Európában.
Európa újautó-eladásainak egyharmadát mindössze 300 független kereskedőcsoport bonyolítja le. Ezeknek a csoportoknak a vezetői könnyedén elférnének egy tipikus autószalonban. Ha egy nagyobb kereskedésben gyűlnének össze, mindegyiküknek jutna egy asztal és egy szék. Az európai franchise pontok...
Gyakran halljuk, hogy az ügyfélélmény az autókereskedésekben az utóbbi években jelentősen átalakult a sokszínűbb toborzási gyakorlatoknak és a jobb képzésnek köszönhetően, melyeket folyamatos ügyfél-elégedettségi felmérések és rejtett vásárlások is erősítenek. Ebből adódóan elvárható lenne, hogy...
Bár az elektromos autók iránti kereslet továbbra is növekszik, a növekedés üteme közel sem olyan mértékű, mint arra a legtöbb gyártó számított.
Mindig is voltak olyan autókereskedések, amelyek több márka autóit is forgalmazták. Magyarországon sem ritka az ilyen, és ahogy máshol, a legtöbb esetben nálunk is egy „családba” tartozó márkákat árulnak egy kereskedésben.
Attól függően, hogy honnan kapja a híreket, a Tesla kilátásai a "a dicsőséges napoknak vége" és "az egyetlen gyártó, aki túléli a kínaiakat, az a Tesla" közötti spektrumon mozognak. Ahogy az gyakran előfordul, az igazság valószínűleg valahol középen van.