A világ elé tárta a Hyundai a nagysikerű Ioniq-sorozat legújabb és legnagyobb képviselőjét: az Ioniq 9 szinte mindenben különbözik az elődjeitől, de leginkább abban, hogy hétszemélyes, azaz náluk jóval nagyobb.
A három üléssoros, tisztán elektromos szabadidő-autó az aerodinamikailag optimalizált kialakítást tetszetős formatervvel társítja.
A Hyundai Motor Company a németországi Nürburgring versenypályán tesztelte az IONIQ 5 N - a márka első nagyteljesítményű, tisztán elektromos hajtású modelljének – teljesítményét.
Az elektromos mobilitásra való átállás megállíthatatlanul folytatódik, és folyamatosan növekszik azon autógyártók száma, amelyek úgy döntöttek, kizárólag elektromos autókat forgalmaznak a jövőben.
A Hyundai bemutatta a tisztán elektromos modelleket felsorakoztató IONIQ almárka második típusának, az IONIQ 6-osnak a formatervét.
Messzire visz, és nagyon más, mint a többi, de biztosan megrázza az elektromosok mezőnyét. Vagy éppen fel...
Az Ioniq 5 után három évvel jöhet a nagy terepjáró az elektromos almárka kínálatába.
Annak az SK Innovation-nek használná az akkumulátorait a Hyundai Ioniq 5 elektromos autó, amely cég éppen most épít gyárat Magyarországon.
Csinosabb, modernebb külsőt kapott a Hyundai Ioniq tisztán elektromos változata, és a belső szórakoztató elektronikát is igyekeztek minél szélesebbre húzni. Viszont még fontosabb, ami a lemezek alatt van.
A Hyundai IONIQ elnyerte a Busan Nemzetközi Autószalonon az Év Női (Világ)autójának legrangosabb díját (WWCOTY). A “Legrangosabb Díj” az évente odaítélt legmagasabb kategóriájú elismerés, amelyre a WWCOTY versenyen a világ minden tájáról érkező 25 legelismertebb női autóipari újságíró szavaz....