Hyundai Ioniq
Noha a hír nem új, hogy a Hyundai Ioniq palettája átható frissítésen megy át, az első hivatalos adatokig és az első átfogó képgalériáig egészen mostanáig kellett várni. Most tartják ugyanis a nemzetközi menetpróbáját Amszterdam környékén, ahol elárulták: az elektromos változat korábbi 28 kWh-s akkumulátorát egy nagyobb, 38,3 kWh-s váltja fel, így hatótávja is drasztikusan növekedett. Az új WLTP-ciklus szerint mérve akár 311 kilométert is ígérnek az Ioniq Electric-nek, és ha abból indulunk ki, hogy a Kona Electric is messze képes túlszárnyalni a WLTP adatait, akkor ez elég szép adatokkal kecsegtet.
A másik fontos változás, hogy a korábbi 6,6 kW-os töltőt felváltja a 7,2 kW-os Type 2 AC kombinált töltő. Így állítólag akár 54 perc alatt feltölthető 80%-ra az akkumulátor 100 kW-os gyorstöltővel. Az elektromos marad ugyanaz a 134 lóerős, ami a Kona Electric alapváltozatából is ismerős lehet. A hatékony rekuperációnak köszönhetően szinte egy pedállal vezethető, ráadásul automatikusan változtatja a visszatermelés mértékét a forgalmi szituációktól függően. A korábbi menetmódokon felül most csatlakozik az Eco+ mód is, ami még tovább növeli a rekuperáció mértékét. Ezeken felül frissültek a lökhárítók, új rajzolatúak a fényszórók és az Ioniq is megkapja a 10,25 colos szélesvásznú infotaiment rendszert.