Mérföldkövek és kisebb találmányok, melyekről örök kérdés, hogy melyik volt az első és kinek az alkotása?
Nem elegendő csak a monitor mögött megtervezni egy-egy vezetőt segítő funkciót.
Holttérfigyelő, adaptív tempomat, sávelhagyásra figyelmeztető vagy épp parkolássegítő rendszer. Néhány olyan eszköz csupán az egyre szélesedő kínálatból, melyek a magasabb felszereltségű modellekben már alapvető tartozékként szerepelnek az árlistákon. De hol kezdődik a vezetés vége?
Minél többet tud egy kocsi, annál nagyobb kockázatokat hordoz magában.
Az elektronikus menetstabilizáló rendszer (ESP) általános alapfelszerelés lesz az Európai Unió országaiban, 2014. november 1-től ugyanis minden újonnan forgalomba helyezett személygépkocsi és legfeljebb 3,5 tonna össztömegű kishaszonjármű számára kötelező e technika. Minden további járműre egy...
Novembertől minden új autóban benne kell lennie az elektronikus menetstabilizáló rendszernek, amit az Európai Unióban helyeznek forgalomba.
A járműgyártás vívmányait taglaló cikkünk után többek is sérelmezték, hogy az ESP rendszerről még nem esett szó. Önök kérték…
A címképen szereplő hölgy Genevra Delphine Mudge, a fáma szerint az első női autóvezető New Yorkban,1898-ban, az első nő, aki öt gyalogost elütött, és az első női autóversenyző. Az aktív kormányművekről még semmit sem hallhatott, mert arra majd 100 évet kellett még várni. A kormányzás, nem úgy...
Immár százmillió Bosch elektronikus menetstabilizáló rendszer (ESP) készült sorozatgyártásának 1995-ös beindítása óta, jelentősen hozzájárulva a közúti közlekedés biztonságának növeléséhez.