Októberben is folytatódik a visszaesés az olasz autópiacon. Már csak két hónap van hátra a 2024-ből, és külső ösztönzők nélkül aligha tér magához a piac az év végéig.
A jelenlegi generációnak, amely Európa második legtöbbet eladott modellje volt 2023-ban, nincs elektromos verziója. Ez 2027-2028-ra megváltozhat.
Július hónapban ugyan a Volkswagen T-Roc megelőzte a Dacia Sanderót, éves összesítésben még mindig a román modell vezeti az európai autóeladási listát. Jó eredményével a T-Roc már a dobogón, a Tesla Modell Y iránt csökken az érdeklődés, de még őrzi az ezüstöt.
Nem vicc, nem Photoshop, a Renault Kardian gyárilag lett egy átjelvényezett Dacia Sandero Stepway.
A Dacia először áll a dobogón Franciaországban, miután elvette a Citroëntől a harmadik helyet az újautópiacon.
A tavalyinál több munkanap ellenére gyenge júniuson van túl a francia autópiac, de éves szinten azért tartja a lendületét. A Dacia Sandero az egyik legkeresettebb autó Franciaországban.
Manapság mindenhova magunkkal visszük okostelefonjainkat. Ugye milyen intelligens megoldás lenne, ha leváltanák az autóinkban található multimédia kijelzőt? A Dacia számára ez nyilvánvaló választás volt, de csak akkor, ha teljes mértékben a vezetési élmény része lehet....
Teljesen megújult a Dacia Sandero, a Sandero Stepway és a Logan, nemzetközi tesztvezetés helyett itthon ismerkedtünk meg az újdonsággal.
A már nálunk is kapható, megújult Dacia Sandero, annak is a szabadidő-autós jegyekkel felszerelt változata bizonyult a legnépszerűbb új autónak Franciaországban az év első hónapjában. Ilyen még sosem volt.
A Sandero és a nagyobb csomagtartójú Logan is sokat fejlődött a modellváltással.