Átfogó mobilitási csomag és elektromos céges autók – ez lehet a jövő a cégvezetők szerint
Kisebb autóknál évi 7500, közepesnél pedig 16 ezer kilométernél kevesebb megtétele esetén már nem éri meg saját kocsit fenntartani a Jövő Mobilitása Szövetség számításai szerint.
A HangZóna mai vendége: Tóth Péter a Das WeltAuto Centrum Értékesítési igazgatója. Ha Önben is volt dilemma, esetleg kérdések a cégautókkal kapcsolatban, akkor érdemes most is figyelemmel követni az Autószektor podcast csatornájának legújabb adását.
A globális chiphiány, valamint a termelési láncokban kialakult problémák még mindig világszerte gátolják az újautópiac fejlődését.Részben emiatt a márkaimportőrök nagyon kevés új autótkapnak,és csak jelentős csúszással tudják kielégíteni a megrendeléseket,ez az állapot pedig várhatóan 2023-ig...
Idén harminckettedik alkalommal adták át Londonban a Fleet News magazin éves díjait. A Peugeot típusai két kategóriában aranyérmet, további kettőben dobogós helyezést értek el.
Sosem volt egy sármőr, és láthatóan nem pályázik a hivalkodó utcaszobrok sorába állni. A 2015 óta forgalomban lévő A4-es oszlopos tagja marad a szürke eminenciás mozgalomnak, és inkább a lemezek alatti modern technikával, valamint a beltér letisztultságával kíván versenyben maradni.
A válasz röviden: ahogy a sajátoddal. Hogy miért, most kiderül…
A cégautó, ha tartós bérlettel és flotta-kiszervezéssel is együtt jár, jelentős költségcsökkentő tényező, amellyel a magyarországi cégek mindössze 20 százaléka él. A trend azonban megfordulni látszik, a vállalatok egyre inkább felismerik, hogy bizonytalan gazdasági környezetben a közvetett...
Ne csak a könyvelőjét kérdezze! Mi is segítünk az eligazodásban! Mi a különbség a céges gépjármű lízing és az autóhitel között? Miben tér el a nyílt és zárt végű lízingkonstrukció a vállalkozások szempontjából? Ezekhez hasonló kérdésekre a vállalkozások ma még gyakran nem teljes körűen tudják a...