Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és a trendteremtés iránti elkötelezettségét mutatja...
A 90-es évek színes autói helyett ma már a fekete, fehér és szürke dominál az Instacar és JóAutók.hu adatai szerint. A színesek gyorsabban kelnek el az átlagnál?
Tízből nyolc autóvezető választja a fehér, fekete vagy szürke/ezüst színt – írja honlapján a VDA, a Német Autóipari Szövetség.
Bár az emberek többsége úgy gondolja, hogy egy karambol pusztán balszerencse kérdése, a carVertical autóipari adatszolgáltató cég legújabb kutatása szerint ez téves elképzelés. A felmérés rámutat arra, hogy bizonyos színű járművek nagyobb valószínűséggel szenvednek közlekedési balesetet, mint...
Hosszú ideje meglehetősen színtelenek az új autók. A szakértők szerint ez egyhamar nem fog változni – bár ez jótékony hatással lehet az autó imázsára – írja az automobilwoche.de.
A vásárlásnál a színre legalább annyira kellene fókuszálni, mint a vezetési élményre vagy az ár-érték arányra – írja az autolist.com.
“Two is megl che one” (Kettő jobb, mint egy") – hangzott el az elhíresült mondat az olasz fagylaltárus szájából egy kétízű fagylalt sikeres tévéreklámjában, amely a főszereplő makaróni-angolját gúnyolja ki. A változó vásárlói igények és a divat azonban úgy hozták, hogy lassan ugyanezt...
A németországi autóvásárlók nem szeretik a színes dolgokat – írja az automobilwoche.de
A háromajtós MINI, az ötajtós és a Clubman opcionális extrafelszereltségeket egyesítő palettáján egy olyan új stíluselem vált elérhetővé, amely egyedülálló a kisautók mezőnyében.