Olyan mint a jó bor, a veteránautó értékét is növeli az idő, de nem mindegyikét.
Ritkaságokra lehet licitálni, mert az ínséges időkben értékes daraboktól is megválnak múzeumok.
Rekordot jelentő, több mint 51,155 millió eurós (20,87 milliárd forint) áron cserélt gazdát az az 1955-ös Forma-1-es Mercedes, amellyel Stirling Moss és az ötszörös világbajnok Juan Manuel Fangio is versenyzett.
Az 1997-es Cadillac Seville-t a rock and roll királya nem sokkal halála előtt vásárolta. Növeli az autó értékét, hogy egy nappal 1977. augusztus 16-án bekövetkezett halála előtt ült is benne.
A hely szelleme is számít, Monacóban vagyonokat ért a legolcsóbban elárverezett Formula versenyautó is.
Még kézzel építették az első Nissan Silviákat, és azok is leginkább Japánon belül maradtak.
A hétszeres Forma-1-es világbajnok első Mercedesét Las Vegasban árverezték el.
Észak-Amerikában mindössze kétszáz, sorszámozott példányban érhető el a Toyota GR Corolla limitált kiadása, a Morizo Edition. A sorozat legelső példányát a világ legnagyobb Toyota-kereskedője szerezte meg, de nem azért, hogy hasznot húzzon belőle – pont ellenkezőleg.