Mit tud a legalapvetőbb vezetési segéd, ami már 20 éve kötelező Európában?
Kiváló volt a hangulat az 1969 őszén megrendezett IAA frankfurti autókiállításon. Az autóipar akkoriban virágzását élte, a Continental technológiai vállalat pedig egy új technológiával állt elő, először a világon: az ITT-Teves bemutatta a MK I-et, az első blokkolásgátló fékrendszert (ABS).
...Négy évtizede ismerte meg a világ azt a berendezést, aminek köszönhetően már több millió balesetet kerültek el a járművezetők. Felidézzük a történetét a kezdetektől az idén megjelent, kerékpárokba való változatig.
Négy évtizede ismerte meg a világ azt a berendezést, aminek köszönhetően már több millió balesetet kerültek el a járművezetők.
– Biztonság, irányíthatóság és optimális fékteljesítmény minden körülmény között – ez csak néhány azon jellemzők közül, amelyeket a sofőrök elvárnak a fékrendszerektől. A Continental technológiai vállalat ezen elvárások mentén fejlesztette ki a harmadik generációs ABS-t (ABS3). A fejlesztés...
Nem elegendő csak a monitor mögött megtervezni egy-egy vezetőt segítő funkciót.
A bajorok nagycirkálója legalább olyan különleges és mindenre alkalmas, mint Han Solo csempészésre átalakított teherűrhajója. Gyors, mint a gondolat, kényelmes, mint egy tévénéző bőrfotel, és ha lenne autópálya a bolygók között, akár a Marsra is tervezhetnénk túrát vele. A sok műszaki...
Holttérfigyelő, adaptív tempomat, sávelhagyásra figyelmeztető vagy épp parkolássegítő rendszer. Néhány olyan eszköz csupán az egyre szélesedő kínálatból, melyek a magasabb felszereltségű modellekben már alapvető tartozékként szerepelnek az árlistákon. De hol kezdődik a vezetés vége?
Minél többet tud egy kocsi, annál nagyobb kockázatokat hordoz magában.