Saját fejlesztésű motorral indul a spanyol versenyen a Pallasz Athéné Egyetem GAMF Műszaki és Informatika Karának legifjabb járműépítő csapata. A kutatók éjszakáján a nagyközönségnek is bemutatták.
Az idei Shell Eco-marathon Europe különösen nagy kihívás elé állította a résztvevő több mint 200 diákcsapatot, akiknek nem csak az esőt és időnként erős szelet hozó londoni időjárással kellett megküzdeniük, hanem a teljesen új városi versenypálya emelkedőivel és éles kanyarjaival is. Az...
A Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal által támogatott Startup Campus program keretében innovációs ötletversenyt és inkubációs workshopot szervezett a Kecskeméti Főiskolán az MKB Consulting hallgatók, kutatók és startupok számára. A szervezők az intelligens gyártás, az ipar 4.0,...
A Startup Campus program kecskeméti állomásán autóipari ötleteket választottak ki.
A Kecskeméti Főiskola immár 19. alkalommal rendezi meg hagyományos tavaszi állásbörzéjét elsősorban azzal a szándékkal, hogy megkönnyítse a cégek és a végzős hallgatók „egymásra találását”, de a rendezvény az elmúlt években regionális jelentőségűvé nőtte ki magát. A kiállító cégek mintegy 900...
Az új kecskeméti gazdálkodástudományi kar és campus épületének kivitelezésére a Magyar Nemzeti Bank által létrehozott hat Pallas Athéné-alapítvány megalapította a Kecskeméti Duális Oktatás Zrt.-t (KEDO Zrt.) - tájékoztatta a gazdasági társaság pénteken az MTI-t.
A Kecskeméti Főiskola a gazdasági szereplőkkel együttműködve úgy fejleszti oktatási és tudományos tevékenységét, hogy a kutatási eredmények közvetlen hasznosulása újabb lendületet adhasson a térség gazdasági fejlődésének – ez volt a célja A kecskeméti növekedési zónában a jármű- és gépipari,...
Befejezéséhez közeledik a Kecskeméti Főiskola, mint konzorciumvezető által irányított „A kecskeméti növekedési zónában a jármű- és gépipari, valamint az agrár kis- és közepes beszállító vállalatok K+F+I kapacitásának fejlesztése a Kecskeméti Főiskola tudásbázisán” című, TÁMOP 4.2.1C-14/1/KONV-...
A világ nagy egyetemeit megelőzve szelte át Ausztráliát a kecskeméti MegaLux – ehhez pontosan 43 óra 4 percre volt szüksége.
A felsőoktatási intézményben tartott bemutatón elhangzottak szerint 2050-re az új autók 65 százaléka részben vagy teljesen elektromos hajtású lesz a világban. Ez a fejlődés, valamint az Európai Unió környezetvédelmi vállalásai egyaránt szükségessé teszik Magyarország számára, hogy részese...