2023.08.07.

Némelyik a parkolást könnyítette, némelyikkel versenyeztek, íme néhány különleges pótkerékmegoldás.

2021.01.04.

Az European Rubber Journal (ERJ) által odaítélt ,,Journey to Automation” díj zsűrije a Continental-t nevezte ki a díj hat kategóriájának összesített győzteseként és a gumiabroncs-technológiai díj nyerteseként. Az Egyesült Királyság szakfolyóirata kitüntette a Conti C.A.R.E. gumiabroncs...

2021.01.03.

Túl lapos gumikkal nem csak kimerítő, de kevésbé biztonságos a biciklizés, ráadásul könnyebben kaphatsz defektet is. 

2018.06.25.

Nem csak a versenyautók, még a családi kocsik „beállításánál” is sokat számíthat néhány tized: az ORFK-OBB, a Magyar Autóklub és a Continental Hungaria látványos bemutatón...

2018.06.14.

A megfelelő keménységűre pumpált abroncsok élettartama hosszabb, tapadásuk biztosabb, általuk az autó úttartása jobb, a fogyasztása pedig kisebb. Ráadásul a legjobb defekt megelőzési módszer, ha rendszeresen ellenőrizzük a nyomást, és ha már ott vagyunk, átnézzük, van-e rajtuk apróbb sérülés....

2018.01.08.

A 2014. november után forgalomba helyezett járművek mindegyike rendelkezik keréknyomás-szenzorokkal Európában. A TPMS vagy RDKS rövidítésekkel illetett rendszer a téli/nyári kerékcsere illetve a gyorsan változó időjárás miatt megtréfálhatja az autósokat. Sokan nem is tudják, de a probléma...

2017.04.24.

2014. november 1. óta minden új, az Európai Unió területén forgalomba helyezett személygépjárműnek kötelező tartozéka a keréknyomás-felügyelő rendszer. A törvények adta kötelezettséget a gyártók eltérő módon építették be járműveikbe. Ezeket vesézzük ki következő...

2014.08.09.

A Continental abroncsnyomás-ellenőrző rendszere segíthet a fuvarozóknak a költségcsökkentésben, valamint a biztonságosabb és gazdaságosabb üzemeltetésben. A fuvarozásban részt vevő járművek 12 százaléka alacsony abroncsnyomással közlekedik.

2014.03.06.

Kedden új témát indítottunk útjára: a gépjármű üzemben tartók felelősségéről kezdtünk beszélni. Ma részletekbe bocsátkozunk és megnézzük mit, mikor és kinek kell felelősséggel elvégezni a jármű körül.

2014.02.21.

A keréknek kell olyannak lennie, mely levegővesztés után is képes viselni a defektes kerékre jutó terhelést, és vele korlátozott sebességgel és távolságon belül, leszerelés nélkül lehessen haladni.

Oldalak

 

Az oldal fő támogatója

 

2023.09.23
Óriási szintkülönbséggel és fagypont alatti hőmérséklettel is meg kellett küzdeni annak a két....
2023.09.22
Érdemes rákeresni a cégre szerződéskötés előtt. ..
2023.09.22
Újabb fontos mérföldkőhöz érkeztek a balatoni fejlesztések azzal, hogy kifutottak első útjukra a....
2023.09.22
Ugyanakkor sok egyéb funkció válthat előfizetős modellre a jövőbeli bajor modellekben. ..
2023.09.22
A hétvégén rendezik a franciaországi Le Mans-ban a gyorsasági kamion Európa-bajnokság idei....
2023.09.22
Nézze meg a videót! ..
2023.09.22
Az M1-es autópályán, a lébényi szakaszon, a 128-as és a 136-os km között új terelést építenek ki,....
2023.09.22
Az LFA óta nem mutatott be olyan teljességgel öncélú, a sofőr korlátokat nem ismerő....
2023.09.22
Szeptember 4-13. között a legújabb BMW M és BMW X modellek sorakoztak fel a Balaton Park Circuit....
2023.09.22
Az elsőhöz hasonlóan a Forma-1-es Japán Nagydíj pénteki második szabadedzésén is a címvédő Max....