Csökken az elektromos autók és a hasonló belső égésű motoros modellek közötti árkülönbség Németországban a Centre for Automotive Research (CAR) autóipari kutató intézet minap publikált tanulmánya szerint.
Kormányzati tisztviselők úgy gondolják, hogy valós veszély lehet az európai autóipar összeomlása, ha ez megvalósul.
Immáron három nagy cégcsoportot számlál a Horse Powertrain, amelyik a belsőégésű és hibrid hajtásláncok költséghatékonyabb gyártását célozza.
Egy friss tanulmány szerint az elektromos autó vásárlók nem feltétlenül ragaszkodnak az emissziómentes hajtásláncokhoz, amikor következő autó után kutatnak.
A német Continental AG autóipari beszállító vállalat felügyelőbizottságának elnöke az uralkodó politikai kurzust teszi felelőssé a konszern 30 ezer munkahely megszűnésével járó strukturális átszervezési programjáért.
Az eddig még ritkasággal felérő vízbefecskendezést még tovább gondolták: az új szűrés révén egyszerű csapvízzel is utántölthető a rendszer, nincs szükség desztillált vízre.
Egy új belsőégésű motorkonstrukció került kifejlesztésre az EU-s „GasOn“ projekt keretében. Az erőforrás gázzal működik, s az előkamrás sűrítésnek köszönhetően hatásfoka 40% feletti széles működési tartományban.
Franciország 2050-re szeretne szénkibocsátás-mentes lenni, és ennek eléréséhez drasztikus lépésrekre szánja el magát. Ennek lehet fontos lépése a 2040-es személyautó értékesítési korlátozás is.
Az elmúlt években a híres Fraunhofer kutatóintézet munkatársai és több autóipari szereplő új folyamatokat fejlesztett a kisebb felületi súrlódású motorkomponensekhez. A szén-dioxid emisszió további csökkentésére vonatkozó szabályozás miatt egy új projektet kezdtek el 2019 év elején, amely célja...
A belsőégésű motorok továbbra is használatosak lesznek a jövőben. A németországi Baden-Badenben tartott, 6. Nemzetközi Motorkonferencián a szintetikus tüzelőanyaggal hajtott, zéró emissziós belsőégésű erőforrások álltak a középpontban.