Porsche 911
Nincs olyan terület, ahol ne alkotott volna már nagyot egy Porsche 911. Volt belőle Le Mans-i 24 órás nyerő prototípus, sípályákra tervezett léccipelő, és dakaros tereprali autó is. Szóval egyik feladatkör sem ismeretlen a Porsche számára. Noha jól látható igény lenne rá, ezidáig sosem készült gyári, sorozatgyártásban készülő terepes 911-es. Azonban úgy tűnik, hogy a Singer ACS koncepciója által keltett elképesztő figyelemre már a Porsche is felfigyelt, ezért mintha új fokozatba kapcsolt volna a terepes 911-es projekt. November első napjai arról szóltak, hogy a Porsche két gyárilag felkészített 911-essel vette be Chile 6007 méter magas vulkánját, Romain Dumas-val a volán mögött.
Néhány sajtó orgánum rá is kérdezett, hogy mennyi esély van egy terepes 911-es gyártásba vitelére. A Porsche úgy nyilatkozott, hogy a kísérleti autók ilyen formában biztosan kerülnek gyártásba, és a tesztautókon látható módosításokat sem tervezik értékesíteni a vásárlóknak. Ugyanakkor sosem mondanak nemet egy még kalandosabb 911-es megalkotására. „Never say never” – zárták a levelüket, és bizony számos emelt hasmagasságú Porsche 911 tanulmányautót eresztettek már közutakra az utóbbi időszakban. Azt sem lehet kizárni, hogy a zuffenhauseniek a Dakarra készülnek, látva a becsövezett autóikat és a profi tesztpilótát a volán mögött. Pláne, hogy 1986-ban nyert már Porsche Dakart, René Metge-el a volán mögött.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!