Toyota Motor Company
Noha a kereskedelem egyik alappillére az alku intézménye, a Toyota új-zélandi forgalmazója, most megpróbál e nélkül létezni. A Drive Happy konstrukció keretben eltörölték az irányár fogalmát, és a helyébe a korábbinál alacsonyabb, országosan egységes, kötelező, nem alkuképes árakat állapítottak meg.
A központi raktérkészlet és a tesztautópark kibővítése nem számít újdonságnak, de a hétnapos elállási jog bevezetése igen: a vásárlást követő egy hétben kérdés nélkül visszaadhatja az autót a vevő, ha bármilyen okból elégedetlen vele.
Fontos és érdekes változás az is: az értékesítők nem az eladott autók után kapnak jutalékot, hanem a vevőelégedettségi felmérések eredményei alapján díjazzák őket. Mivel árengedményekkel nem nyűgözhetik le a vásárlókat, segítőkészségük, felkészültségük, udvariasságuk lesz a mérce, a végeredmény pedig az, amit a Toyota az egész program elnevezésében megfogalmazott: Drive Happy – azaz az ügyfelek leljék minél nagyobb örömüket autójukban.