marketing
Júniusban a Nissan-t 2014 4. legkörnyezettudatosabb márkájának tették meg az Interbrand 'Best Global Green Brands' jelentésében, melynek elérésében a világ legnagyobb számban értékesített 100%-ban elektromos autója, a Nissan LEAF játszott kulcsfontosságú szerepet.
„A márkaerő a Nissan üzleti tevékenységének és növekedésének egyik meghatározó eleme.” - mondta Roel de-Vries, a Nissan alelnöke, globális marketing és márka kommunikációért felelős vezetője. „ A márkaérték 2013-ról 2014-re való 23%-os növekedése kétségtelenül nagy előrelépést jelent – ezzel a Nissan márkaértéke az Interbrand listáján 2011-ben való megjelenése óta csaknem megduplázódott.”
A 'Best Global Brands' tanulmány az Interbrand éves jelentése a világ legértékesebb márkáiról. Az Interbrand osztályozási módszere egyszerre vizsgálja a folyamatban lévő beruházásokat, a márka, mint üzleti eszköz menedzsmentjét, a pénzügyi teljesítményt, a márka szerepét a vásárlási döntési folyamatokban, valamint természetesen a márka erejét.
A tanulmány kiemelte a Qashqai, Murano és Rogue bevezetését, mint a márka ’Innovation that Excites for Everyone’ filozófiájának tökéletes példáját. Külön elismerést kapott a Nissan zéró-emissziós mobilitásban betöltött vezető szerepe, valamint a jövő közlekedésébe való számos befektetés (önjáró autók és üzemanyagcellás technológia-fejlesztés), mellyel az autógyártó a rohamosan változó autópiacon felmerülő új fogyasztói igényeket kívánja kielégíteni.