orosz autópiac

Márkahűség: a BMW-sek és a LADA-sok az élen Oroszországban

2022.02.15.

A BMW és a LADA autók oroszországi tulajdonosai a leginkább elkötelezettek a márka iránt – írja a carsweek.ru.

Az Avto.ru portál felmérése szerint  e két márkához tartozó autók eladásakor a tulajdonosok nagy valószínűséggel újra LADA-t vagy BMW-t vásárolnak.

A felmérést olyan autótulajdonosok körében végezték, akik az elmúlt váltak meg autójuktól, és helyette új kocsit vásároltak.

Ha az elsődleges, vagyis az újautó-piacról beszélünk, akkor a BMW és a Kia volt a vezető – a válaszadók 36%-a cserélte le korábbi autóját egy ugyanolyan márkájúra.

33%-os eredménnyel a képzeletbeli dobogó harmadik fokára került a Hyundai. De jók a pozíciókat foglal el márkahűség szempontjából a Porsche, a Peugeot, a Nissan és a Mitsubishi is. A Porsche esetében a magyarázat itt az értékmegőrzésben rejlik - az Orosz Föderációban az ehhez a márkához tartozó autók gyorsabban drágulnak az átlagnál.

Ha a másodlagos, azaz a használtautó piacról beszélünk, itt is a BMW a vezető. Az összes válaszadó 53%-a autója eladásakor használt autót választ, és az ismét BMW lesz.

A használt piacon a második helyre a hazai LADA került 51%-os eredménnyel.

Van egy másik márka is, amely elérte az 50%-os határt - ez a Mercedes-Benz.

Általánosságban a megkérdezettek 80%-a tervezi, hogy hűséges marad a márkához, amikor lecseréli autóját.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

Az oldal fő támogatója