Mercedes
Az autóvásárlás nem elhanyagolható részlete a kiterjesztett garancia és a szerviz intervallum. Tobias Moers, az AMG főnöke a közelmúltban beszélt a konnektoros hibrid hajtásláncú, F1-es motorral szerelt újdonság sajátosságairól. A Frankfurti Autószalonon debütáló autó a világ egyik leggyorsabb autójának címére esélyes, azonban eme erényének kihasználása nélkül is komoly ráfordításokat igényel a masina.
A Project One 1,6 literes, V6-os, 1000 lóerős erőforrása 50 ezer kilométerenkénti nagyrevíziót igényel, mivel bődületes teljesítménye 11 ezres fordulaton jelentkezik, ennek okán nem várható tőle, hogy egy Toyota Camryhoz hasonló gyakorisággal kapjon nagyszervizt a hajtáslánc – fejtette ki Moers. Vélhetően az elektromotor az első kerekeket hajtja, a százas sprintidejét csak tippelni tudjuk: bizonyára 3 másodperc alatt futja.
Az ötven ezres nagyszerviz igénnyel pedig nagy valószínűséggel nem lesz problémája annak, aki milliárdos nagyságrendű játékszerrel kívánja díszíteni garázsát, sőt! A Project One ligájába tartozó nagyteljesítményű sportautókra és tulajdonosaikra nem jellemző, hogy akár 20 ezer kilométerig csavarnák egy Porsche 918-as, McLaren P1-es, LaFerrari, vagy Bugatti Chiron óráját. Megnyugodhatunk.