Bár egyelőre nem látni túl sok kínai autót a magyar utakon, ez rövid időn belül megváltozhat és jó eséllyel egyre több egyelőre "ismeretlen" márka modellje jön majd szembe velünk a magyar utakon.
Az e-mobilitás, az autonóm vezetés, a szoftverek és a szolgáltatások fő területei alkotják majd az autóipar jövőjét – ez biztosnak tűnik. De mikor keresnek vele pénzt a szolgáltatók?
A kínai gyártók érkezése Európába töretlen és egyelőre semmi sem állíthatja meg őket.
Európa legnagyobb autókereskedői több autót adnak el évente, mint egész Magyarország teljes éves új autó értékesítése.
Az elmúlt hetek főcímei az árcsökkentéssel, a termelés visszafogásával és a 2023-as tervek visszafogásáról szóltak. Hogyan tovább?
2022 egyik nagy durranása volt a BMW féle előfizetéses ülésfűtés. Egyre több ilyen lesz, de lehet, hogy nem is baj.
Elon Musk nehéz évet zárt. Felvásárolta a Twittert, kirúgta az ott dolgozók felét és mindeközben rengeteg pénzt vesztett, jelentős részben a Tesla részvények zuhanása miatt.
Az Automobilwoche értesülései szerint a Skoda és a Volkswagen csoport vezetése fontolgatja, hogy a cseh márkát kivonják a kínai piacról.
Az online autókereskedelem elleni egyik fő érv, hogy az ember ki akarja próbálni az autót, ahhoz pedig muszáj kereskedésbe menni. De mi van, ha már ez sem szükséges?
Az utóbbi néhány évben az autóipar egyik slágertémája az ügynök modell. Hogy áll a terjedése?