![](/sites/default/files/u2158/w.jpg)
Forrás: Szikora Zsombor/ Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum
Érdekes felvételt mutatott be a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum arról, miként teszik sínre a Warszawa vágánygépkocsit. Aztán rövid próbautat is tettek. Facebook-posztjában a múzeum felhívta a figyelmet a következő érdekességekre:
- A kerék előtti pályakotrók a sínre került ágyazatkövek letakarítását szolgálták.
- A jármű tetején található antenna bizonyítja, hogy egykor rádióval is el volt látva a gépkocsi.
- A csomagtartó fedélen zártárcsa található.
- A vágányképkocsi - a vasúti járműveken kötelező - harmadik, felső fényszórót is kapott.
- A jármű mindkét oldalán egy-egy tolatófényt tud adni, hátul bal oldalon vörös zárófény működik.
A videó itt látható.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!