Brabham
A Brabham hivatalosan bejelentette, hogy kívánságra minden olyan felszereltséggel ellátja az alapból 1,2 millió fontba, azaz 435 millió forintba kerülő BT62 szupersportkocsit, ami a közúti használati engedélyhez szükséges. Az eleve tetemes vételáron felül még 55 millió forintnak megfelelő fontot kell leszurkolni a vevőknek azért, hogy a fekvőrendőrök miatt elengedhetetlen emelhető futóművel, szabványos lámpákkal, légkondicionálóval, zárakkal, igényes műszerfal kárpitozással, és jobban elfordítható első kerekekkel lássák el a nem mindennapi autót.
A BT62 lelkét, a saját gyártású, 5,4 literes, 700 lóerős szívó V8-as motort, amely egy szekvenciális váltón keresztül hajtja a hátsó kereket, nem érinti az utcai átalakító csomag. Azt sajnos nem árulták el, hogy a mindössze 972 kilós alapverzió tömegét mennyivel növelik meg a közúti használathoz szükséges utólagos extrák, de az biztos, hogy a súly-lóerő arány még azokkal együtt is kiemelkedően jó marad.
A kompromisszummentes BT62 amúgy mindent tartalmaz, ami egy jó versenyautó-alaphoz szükséges: a karosszériája szénszálas, a futóműve mind a négy sarokban kettős keresztlengőkaros, a lengéscsillapítók Öhlins márkájúak, a féktárcsák karbon-kerámiák, vagyis nem hajlamosak a fáradásra.
A 2018 közepén bemutatott új Brabham modellből összesen csak 70 darab legyártását tervezik, az első utcai engedéllyel rendelkező példány idén januárban fog elkészülni. David Brabham, a cég feltámasztója, a legendás Jack Brabham fia azt is elárulta, hogy a 2021/2022-es szezonban Le Mans-ban is indítani kívánnak egy csapatot a GTE osztályban.