A Generali májusban bejelentett stratégájának értelmében, azért, hogy okosabb és egyszerűbb biztosítási megoldásokat kínálhasson ügyfelei számára, kiemelt figyelmet fordít az adatelemzésre, a következő négy év során pedig az új technológiákra mintegy 1,25 milliárd eurót költ majd. Ezen stratégia egyik első lépéseként vásárolta fel a MyDrive-ot, az autóbiztosításokhoz köthető telematikai adatok elemzésével foglalkozó start-up céget. A tranzakció pedig lehetővé teszi, hogy a Generali a jövőben az ügyfelek vezetési stílusához igazítva alakítsa ki egyedi biztosítási konstrukcióit.
A MyDrive a felhasználók adatait különféle technológiai eszközön keresztül gyűjti be, így például okostelefonok is segíthetik a rendszert olyan prediktív algoritmusok és viselkedési pontrendszer kidolgozásában, amelyekkel a Generali könnyen megtalálhatja az ügyfél számára legmegfelelőbb biztosítási terméket. Mindez pedig a kockázatok mértékétől függően akár kedvezőbb díjszabást is jelenthet.