Volvo XC90
A korábbi dízel-hibrid megoldáshoz hasonlóan az XC90 most benzinmotor-fronton kap lágy hibrid hajtást. Az új, B5 AWD és B6 AWD jelzés annyival más, hogy az indítógenerátor és a kinetikus energia visszanyerő rendszer együttműködik a 48 voltos elektromos rendszerrel. A lágy hibrid technológia indításnál és gyorsításnál segíti a belsőégésű motort.
A 250 lóerős, B5-ös változatok gyártása még az idei év végén megkezdődik, a 310 lóerős B6-osok pedig jövő év februárjától készülnek – mindkét esetben nyolcfokozatú, automatikus váltóval és „shift-by-wire” rendszerrel.
A modelcsalád B5-ös dízelmotorja szintén mild hybrid, a már ismert T8-as plug-in csúcshibridet is megemlítve teljes az erőforrás-kínálat, teljesen elektrifikálva az XC90-es szériát.