Fotókon kevésbé, élőben viszont remekül működik a Suzuki Vitara új orra, pláne a nagyobb hátsó szárnya, amiket a jelenlegi generáció minden bizonnyal utolsó frissítése során vetettek be a tervezők.
Egy kicsi, takarékos, praktikus és megbízható kisautót kerestünk, amikor eldöntöttük, hogy idén is kilátogatunk a Rally Croatiara, a horvátok rali világbajnoki futamára.
A héten, Bordeauxban debütált a Suzuki Swift negyedik generációja, az 1,2 literes motorral és 12V SHVS lágy hibrid rendszerrel szerelt széria biztonsági funkciói, illetve külső és belső dizájnja is megújultak. A 169 országban elérhető, számos díjat elnyert Swiftből, több mint 9 millió darabot...
Ha már megkaparintottuk a legújabb hazai Suzuki minden jóval megpakolt változatát, leteszteltük azokat a tulajdonságait is, amit valószínűleg kevesen fognak majd.
A Földközi-tengerből kimentett, és újrahasznosított műanyag felhasználásával készülő üléseket is kapnak.
Négy liter körüli fogyasztás egy 150 lóerős benzines motortól az Octaviában nagyon szép teljesítmény – márpedig ezt tudja már az új lágy hibrid, az e-TEC.
Manapság az számít különlegesnek, ha egy autó farán nem szerepel a hibrid felirat. Snassz csakis benzines vagy dízel kocsit venni. Az az igazság, hogy egyre nehezebb is. A lágy hibridek ugyanis néhány márkánál teljesen átvették a hatalmat. Íme, a hazai lágy hibrid választák április végén.
...A Suzuki ultrakompakt szabadidő-autója, ami valójában egy mokány kisautó, nálunk már csakis lágy hibrid hajtáslánccal kapható. Elsőkerék-meghajtással és méltányos felszereltséggel, az alig észrevehető ráncfelvarrás után tettük próbára.
Lassacskán megkerülhetetlen az elektromos rásegítés, de hogyan működnek?