Detroiti Autószalon
Bár a Lexus hivatalosan csak a jövő heti Detroiti Autószalonon leplezi le a GS F-et, már most elárulták a legfontosabb információkat és a képeket is közzétették róla. A konkurenciától (Audi S6, BMW M5, Mercedes E 63 AMG) eltérően a japán sportlimuzin motorját nem turbófeltöltő lélegezteti, mivel egy ötliteres, atmoszférikus nyomáson üzemelő V8-as dolgozik az orrában.
Az RC F-ből átvett, pörgős szívómotor legnagyobb teljesítménye 473 lóerő, legnagyobb nyomatéka pedig 527 Nm. A motor egy nyolcfokozatú automatikus váltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket, a váltó természetesen manuális üzemmóddal és kormányon található váltófülekkel is rendelkezik. Sajnos a menetteljesítmények még titkosak, a százas sprintet mi 4,5 másodpercre becsüljük.
A GS F 1830 kilogrammot tömege elsőre soknak tűnhet, de valójában az összes riválisa nehezebb nála. A hátsó differenciálmű képes oldalanként variálni a kerekekre jutó nyomaték nagyságát (torque vectoring), emiatt a Lexus állítólag olyan agilis a kanyarokban, mint a kisebb hot hatch-ek. Három beállítás közül lehet választani: normál, szlalom, és versenypálya.
Természetesen a sportváltozatnak a külsejét is harciasabbá varázsolták a japán mérnökök, a GS F új lökhárítókat, küszöbidomokat, kiszélesített kerékjáratokat, hátsó légterelőt, négy kipufogót és 19 colos könnyűfém keréktárcsákat is kapott. Elöl 255, hátul 275 mm széles abroncsokat húztak a keréktárcsákra, a futóművet felkeményítették és leültették az alapváltozathoz képest, és persze a fékek teljesítményét is megnövelték.