Ken Block
A második generációs Ford Escort kupé az első Ken Block-féle Gymkhana autó, amelynek a hátsó kerekei hajtottak, korábban ugyanis csak összkerékhajtású járművekkel parádézott az amerikai Youtube-sztár, még egy első generációs Ford Mustangot is 4x4-essé alakíttatott a legutóbbi kisfilm kedvéért.
Block még 2008-ban vásárolta a képeken látható Escortot, ez volt az első Ford márkájú raliautója. Természetesen Block csapata, a Hoonigan jelentős módosításokat hajtott végre a veterán versenyautón, sok alkatrészt beépítettek a modern WRC raliautókból is.
A legnagyobb változás azonban a motorháztető alatt található: egy 2,5 literes Millington márkájú versenymotorra cserélték az eredeti Ford erőforrás, az új szívómotor 333 lóerőt ad le, és a 9000-es fordulatszámot is elviseli. Az erő egy hatfokozatú, szekvenciális váltón keresztül jut el a hátsó kerekekhez.
Természetesen a külsőt sem hagyták változatlanul a Hoonigan csapat szakemberei, jelentősen kiszélesítették a karosszériát, és új, nagyobb átmérőjű felniket szereltek fel Pirelli abroncsokkal, a motorháztetőre pedig amerikai zászlót festettek.
Jövő nyárra várható a következő hivatalos Gymkhana videó, amelynek már az Escort lesz a főszereplője, de a csapat már egy ízelítő kisfilmet is készített, amelyből azért kiderült, hogy milyen trükkökre képes az új játékszer.