Forma 1
"Nem, a kiszállás még mindig es lehetőség, csak a helyzetünk jelentősen változott. Tavaéy motor nélkül álltunk, most éppen két gyártó között is választhatunk." - mondta el az osztrák Bild magazinnak. A választást az nehezíti, hogy még mindig nem teljesen egyértelműek a 2021 után alkalmazott szabályok, márpedig azokat érdemes lenne figyelembe venni a motorválasztás előtt.
"A maradásunkhoz az kell, hogy a szabályok egyértelműek legyenek és ismerjük őket. Viszont egyelőre csak nyilatkozatok vannak és ígéretek, konkrét dátumok sehol." - kritizálta a FIA-t Marko.
A Red Bull főnök szerint technikai szempontból jóval egyszerűbb motorokra lenne szükség, amik beindításához nem kell 10 mérnök együttműködése. Marko az erőforrások közötti különbségeket is csökkentené.
"Nem szabadna 50 lóerős különbségeknek lennie a csapatok között." - mondta.
A Red Bull a hamarosan következő osztrák nagydíjig kapott haladékot a motorszállítóktól, így nem véletlen, hogy az osztrákok elkezdték sürgetni a FIA-t, őket is sürgetik, így hamarosan dönteni kell.