Duna Autó Zrt.

Tovább épül az Autóváros

2018.04.14.

Újabb szalonnal bővült a Duna Autó Zrt. óbudai komplexuma, amelyben ráadásul rögtön két márkával gyarapodik a cég kínálata. Újra megjelenik az Autóváros palettáján a Renault és a Dacia.

A város, ami soha nem alszik – tartják sokan New York-ról de a jelek szerint ugyanez igaz az óbudai Autóvárosra is. A Duna Autó Zrt. óbudai komplexuma ugyanis az elmúlt években szinte megállás nélkül bővült, az utóbbi hónapokban pedig kis túlzással már éjjel-nappal építkeztek. Ennek is köszönhető, hogy a zord időjárás ellenére a tervek szerint készült el az egykori vizsgasor helyén felhúzott impozáns új szalon, amelyet a napokban már meg is nyitottak. Sőt, miként azt a létesítmény avatóünnepségén Ormos István, a Duna Autó Zrt. vezérigazgatója megemlítette, „alighogy elkészült a szalon, már meg is voltak az első kötések.” Mivel a Renault-Dacia szalon megnyitásával tizenötre emelkedett az Autóvárosban elérhető márkák száma, a Duna Autó Zrt. lett az ország legszélesebb palettájával rendelkező kereskedése.

Ormos István beszédében azt mondta: nem csak lehetőséget, hanem rangot és felelősséget is jelent az, hogy a „topgyártó” modelljeit értékesíthetik, de felkészültek, ennek tudatában végzik a munkájukat. Úgy fogalmazott: „A cég tőkeellátottsága megfelelő, a csapat nagyon jó, az ügyfelek kiszolgálása professzionális, a szalon a legjobbak közé tartozik”. A vezérigazgató emlékeztetett, hogy a személy- és a kisteherautók szegmensében a Renault és a Dacia kevesebb mint négyszáz darabbal maradt le Magyarországon az első helyről, és most már közös cél a piacvezető szerep. Ezt pedig el is érjük – ígérte Ormos István.

Az ünnepségre elektromos Renault Zoe-val gördült be Wachtler Tamás, a Renault Hungária igazgatója és Grzegorz Zalewski, a Renault Közép-Kelet európai regionális igazgatója. Grzegorz Zalewski ünnepi beszédében többek között arról tett említést: a Renault-Nissan-Mitsubishi alkotta vezető autóipari szövetség tavaly jelentősen növelte eladásait, 10,6 millió járművet értékesített.

Grzegorz Zalewski, a Renault Közép-Kelet európai regionális igazgatója, Ormos István, a Duna Autó Zrt. vezérigazgatója és Wachtler Tamás, a Renault Hungária igazgatója

Wachtler Tamás a hazai eredményekről szólva megemlítette, már csak kevéssel maradnak el a listavezetőtől. A Renault Hungária igazgatójának szavaiból kiderült, hogy ezt a lemaradást könnyen ledolgozóhatónak tartják. Többek között azért, mert ma a Renault-nak van a legfiatalabb termékpalettája, és mert megkerülhetetlen szereplő a mind népszerűbb elektromost autók piacán. Ez utóbbi – tette hozzá – egyebek mellett annak köszönhető, hogy jelentős összeget, körülbelül 4 milliárd eurót fektetett be a cégcsoport az elektromos autók fejlesztésébe. S ha már a Zoe-val érkeztek a szalonavatásra, szó esett erről a kocsiról is: a típus európai részesedése 20, Franciaországban pedig 55 százalék az elektromos autók között. Elhangzott az is: a Renault palettájának 20 százaléka elektromos lesz 2022-re.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.09
A japán gyártó elektrifikált hajtásláncos autóinak értékesítése 23,2 százalékkal nőtt világszerte,....
2025.02.09
A Kia legkelendőbb autója a K4 volt januárban.  ..
2025.02.09
Heti rajzunk készítője Kelemen István, karikatúrájának címe: Erzsi néni a grátisz tolatásjelző az....
2025.02.09
Először látható igazi fotókon a Vanwall első modernkori utcai autója, ami történetesen egy....
2025.02.09
Az Ariya NISMO nagyobb teljesítményt és feszesebb kormányozhatóságot kínál. ..
2025.02.09
Négy nap leforgása alatt ötvenezer megrendelés érkezett Japánban az ötajtós Suzuki Jimny Nomade....
2025.02.09
2025 januárja általános növekedést hozott a használt autók piacán, ezzel párhuzamosan az átlagárak....
2025.02.09
A PlanAll Day – A tudatosság napja program látogatói egy olyan önismereti kalandban vehettek részt....
2025.02.09
A Bridgestone új, csúcstechnológiás Driver-in-the-Loop (DiL) szimulátort telepít a Róma melletti....
2025.02.09
A Mazda Motor Corporation megnyitotta a Mazda Trans Aoyama nevű, vadonatúj élményterét, amely a....