Volvo
A Volvo a jövő heti Detroiti Autószalonon mutatja be az S60 Cross Country változatát, ami pont annyiban különbözik a normál S60-tól, mint a V60 Cross Country a sima V60-tól: 65 mm-rel megemelték a futóművet, fényezetlen műanyag védőcsík fut körbe a karosszérián, és minimum 18 colos kerekeket tesznek fel rá viszonylag magas oldalfalú, terepjárásra is mérsékelten alkalmas gumikkal.
A terepjárós jegyekkel ellátott középkategóriás limuzin Európában elsőkerék-meghajtással és összkerékhajtással is elérhető lesz. Háromféle motorral lehet majd megvásárolni az S60 Cross Country-t, az öthengeres 2,5 literes benzinessel (254 lóerő), a szintén öthengeres, 2,4 literes dízellel (181 lóerő) és a 2,0 literes, négyhengeres dízellel (190 lóerő).
1997-ben a Volvo volt az első prémiumgyártó, aki elkészítette az egyik kombi modelljének a terepes változatát (ez lett az XC70), aztán a koncepciót szinte minden más gyártó is másolni kezdte. Most azt remélik, a kisebb csomagtartójú, de elegánsabb négyajtósokkal is meg lehet ismételni a korábbi sikert.