Polestar
A márka globális vezetője Thomas Ingenlath azt nyilatkozta a guanghzhoui autó szalonon, hogy a várakozások szerint a 2021-ig bevezetett három új modell értékesítéseinek a felét Kínában realizálnák a további eladások pedig az európai piacon, illetve az észak-amerikai piacon valósulna meg.
A Svéd autógyártónak több versenytársra is kell számítani majd, amitől a márka globális vezetője nem tart, mivel úgy fogalmazott: „A tapasztalatok szerint az a réteg, akik prémium kategóriájú elektromosmeghajtású-autó mellett döntenek nincsen kielégítve a jelenlegi termékkínálattal.”
A Polestar kezdeti célja, hogy az első három modellből évente 50 000 és 100 000 közötti darabot gyárt Chengduban. Az első modell a Polestar 1, ami hibrid meghajtású lesz kb. 137 000 euróba fog kerülni és a 2019-es év közepén indul az értékesítése.
Az ezt követő évben fog megjelenni a Polestar 2-es elnevezésű szedán, ami már teljesen elektromosmeghajtású lesz és a Tesla Model 3 kategóriájába fog tartozni. A Polestar 2 modell a vállalat Shanghajban tervezett gyárában készülhet majd.
A Polestar talán annyi előnnyel indulhat a versenytársakkal szemben, hogy a márka a kínai Zhejiang Geely Holding Group tulajdonához tartozik.
Forrás: autonews.com