BMW
A BMW lerántotta a leplet a 6-os kupé modellfrissítéséről, amit hivatalosan a januári Detroiti Autószalonon láthat majd a közönség. A frissítés mindhárom karosszériaváltozatot, a kupét, a kabriót és a négyajtós GranCoupét is érinti, csakúgy, mint az M6-os változatokat. Bár első látásra nehéz észrevenni, a BMW új lökhárítókat, módosított „vese” hűtőmaszkot, szériában LED-es fényszórót adott a 6-os szériának, emellett a könnyűfém felniket és a színválasztékot is áttervezték.
A korábbi kritikákra reagálva jobb minőségű anyagokból építették meg a belső teret, az extralistán megjelent a kéttónusú bőrkárpitozás és a legújabb generációs Head Up Display is. Nem változott a motorkínálat, de az erőforrások valamivel tisztábbak lettek, így a fogyasztás javult pár százalékkal. A benzinmotorokhoz széria lett a sportkipufogó, amelyben a speciális flepnik kinyitása sportosabb hangzást eredményez.
A legolcsóbb motor a 320 lóerős, háromliteres turbó, ezt követi a 4,4 literes, 450 lóerős ikerturbós V8-as, amely a korábbinál 0,3 másodperccel hamarabb, 4,6 másodperc alatt gyorsítja fel 100 km/h-ra a nagy kupét. Megmaradt a háromliteres, 313 lóerős duplaturbós dízel is a kínálatban, amelyet 640d néven árusítanak. Minden motorhoz széria a nyolcfokozatú automataváltó, és minden motorhoz rendelhető felárért összkerékhajtás, ami 75 kilogrammal növeli meg a kocsi tömegét.
Az M6-os 560 lóerős 4,4 literes turbómotorja változatlan formában készül tovább, ezzel a motorral a BMW kupéja képes elérni a 305 km/h végsebességet, ha megrendelik hozzá a Competition csomagot, amely a leszabályozás kiszedésén kívül 15-tel több lóerőt, módosított futóművet, közvetlenebb kormányzást és egyedi, 20 colos felniket is tartalmaz. A többi modelltől eltérően az M6-os kizárólag hátsókerék-meghajtással és hétfokozatú duplakuplungos váltóval készül.