mini

Összkerékhajtással is elérhető a Mini Clubman

2016.01.23.

A Mini felkészítette az új családi kombit a téli időjárásra.

A vadonatúj MINI Clubman piaci debütálásának az ALL4 intelligens összkerékhajtás ad újabb lendületet. A MINI ALL4 intelligens összkerékhajtás új generációja elektrohidraulikus vezérlőrendszerrel, optimalizált súlyú alkatrészekkel és még tovább növelt hatékonysággal a MINI modellek tradicionális elsőkerék-meghajtásának alternatívája és kiegészítője.

A teljesítmény- és forgatónyomaték-elosztás az első és a hátsó tengely között minden esetben a vezetési szituáció igényei szerint történik, a dinamikus menetstabilizáló (DSC – Dynamic Stability Control) és az ALL4 intelligens összkerékhajtás szoros együttműködésének köszönhetően.

A vezetési szituációhoz és az útfelülethez a másodperc törtrésze alatt alkalmazkodó intelligens összkerékhajtás, amely mindenféle időjárási körülmények és útviszonyok közepette sportos vezethetőséget és kiváló tapadást biztosít. 

Modellváltozatok:

MINI Cooper S Clubman ALL4: négyhengeres benzinmotor MINI TwinPower Turbo technológiával (turbófeltöltő, közvetlen üzemanyag-befecskendezés, változó szelepvezérlés és változó vezérműtengely-állítás)

Összlökettérfogat: 1 998 cm3

Maximális teljesítmény: 141 kW / 192 lóerő percenkénti 5 000 főtengely-fordulatnál

Csúcsnyomaték: 280 Nm percenkénti 1 250 főtengely-fordulatnál (300 Nm overboost funkcióval)

Gyorsulás 0-100 km/óra: 7,0 másodperc (automataváltóval 6,9 másodperc)

Végsebesség: 225 km/óra

Átlagos üzemanyag-fogyasztás*: 6,9 – 7,0 liter / 100 kilométer (automataváltóval 6,3 – 6,4 liter / 100 kilométer)

Átlagos károsanyag-kibocsátás*: 159 – 162 gramm / kilométer (automataváltóval 146 – 149 gramm / kilométer)

Kipufogógáz-emissziós besorolás: EU6

 

MINI Cooper SD Clubman ALL4: négyhengeres dízelmotor MINI TwinPower Turbo technológiával (változó turbinageometriájú turbófeltöltő, Common Rail közvetlen üzemanyag-befecskendezés)

Összlökettérfogat: 1 995 cm3

Maximális teljesítmény: 140 kW / 190 lóerő percenkénti 4 000 főtengely-fordulatnál

Csúcsnyomaték: 400 Nm percenkénti 1 750 és 2 500 főtengely-fordulat között

Gyorsulás 0-100 km/óra: 7,2 másodperc

Végsebesség: 222 km/óra

Átlagos üzemanyag-fogyasztás*: 4,8 – 4,9 liter / 100 kilométer

Átlagos károsanyag-kibocsátás*: 126 – 129 gramm / kilométer

Kipufogógáz-emissziós besorolás: EU6

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.23
Akár új, akár használt kocsiról van szó, egy család életében ez az egyik legnagyobb értékű, több....
2025.02.23
A Kia már a 2025-ös EV Day előtt megmutatta az új EV4 lépcsős- és ferdehátú változatának külső....
2025.02.23
Nehéz eldönteni, hogy a nagy textúrás karbin vagy a felhasznált betűtípusok igénytelenebbek a....
2025.02.22
Jó ötletnek tartotta, ha visszatolat, mindezt úgy, hogy rálógott a forgalmi sávra. ..
2025.02.22
Drónos rendőri ellenőrzések ..
2025.02.22
Csúcstechnológiás vezérlőrendszerrel működtethető tetősátrat szabadalmaztatott a Rivian amerikai....
2025.02.22
Szintet léphet a kínai elektromosautó-ipar a SAIC kínai állami autógyártó és a Huawei technológiai....
2025.02.22
Szombat délelőtt Cegléden, a Szüret utcai fénysorompóval ellátott vasúti átjáróban egy Budapestre....
2025.02.22
A nagy SUV hagyományos, belső égésű motorral fog érkezni a kipufogó alapján. ..
2025.02.22
Hamarosan bemutatkozik az új generációs Toyota Corolla, és valószínűleg a GR Corolla sportváltozat....