mini

Összkerékhajtással is elérhető a Mini Clubman

2016.01.23.

A Mini felkészítette az új családi kombit a téli időjárásra.

A vadonatúj MINI Clubman piaci debütálásának az ALL4 intelligens összkerékhajtás ad újabb lendületet. A MINI ALL4 intelligens összkerékhajtás új generációja elektrohidraulikus vezérlőrendszerrel, optimalizált súlyú alkatrészekkel és még tovább növelt hatékonysággal a MINI modellek tradicionális elsőkerék-meghajtásának alternatívája és kiegészítője.

A teljesítmény- és forgatónyomaték-elosztás az első és a hátsó tengely között minden esetben a vezetési szituáció igényei szerint történik, a dinamikus menetstabilizáló (DSC – Dynamic Stability Control) és az ALL4 intelligens összkerékhajtás szoros együttműködésének köszönhetően.

A vezetési szituációhoz és az útfelülethez a másodperc törtrésze alatt alkalmazkodó intelligens összkerékhajtás, amely mindenféle időjárási körülmények és útviszonyok közepette sportos vezethetőséget és kiváló tapadást biztosít. 

Modellváltozatok:

MINI Cooper S Clubman ALL4: négyhengeres benzinmotor MINI TwinPower Turbo technológiával (turbófeltöltő, közvetlen üzemanyag-befecskendezés, változó szelepvezérlés és változó vezérműtengely-állítás)

Összlökettérfogat: 1 998 cm3

Maximális teljesítmény: 141 kW / 192 lóerő percenkénti 5 000 főtengely-fordulatnál

Csúcsnyomaték: 280 Nm percenkénti 1 250 főtengely-fordulatnál (300 Nm overboost funkcióval)

Gyorsulás 0-100 km/óra: 7,0 másodperc (automataváltóval 6,9 másodperc)

Végsebesség: 225 km/óra

Átlagos üzemanyag-fogyasztás*: 6,9 – 7,0 liter / 100 kilométer (automataváltóval 6,3 – 6,4 liter / 100 kilométer)

Átlagos károsanyag-kibocsátás*: 159 – 162 gramm / kilométer (automataváltóval 146 – 149 gramm / kilométer)

Kipufogógáz-emissziós besorolás: EU6

 

MINI Cooper SD Clubman ALL4: négyhengeres dízelmotor MINI TwinPower Turbo technológiával (változó turbinageometriájú turbófeltöltő, Common Rail közvetlen üzemanyag-befecskendezés)

Összlökettérfogat: 1 995 cm3

Maximális teljesítmény: 140 kW / 190 lóerő percenkénti 4 000 főtengely-fordulatnál

Csúcsnyomaték: 400 Nm percenkénti 1 750 és 2 500 főtengely-fordulat között

Gyorsulás 0-100 km/óra: 7,2 másodperc

Végsebesség: 222 km/óra

Átlagos üzemanyag-fogyasztás*: 4,8 – 4,9 liter / 100 kilométer

Átlagos károsanyag-kibocsátás*: 126 – 129 gramm / kilométer

Kipufogógáz-emissziós besorolás: EU6

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.19
Nagy esemény a MINI háza táján: a tisztán elektromos meghajtású MINI Aceman a 2024-es Pekingi....
2024.04.19
Ha ezt használja, megőrzi autója értékét.   ..
2024.04.19
A CX-60 után a vadonatúj Mazda CX-80 a második modell Európában, amelyet a Mazda nagy platformjára....
2024.04.19
Mostanában a szokásosnál is több szó esik a BMW legutóbbi 5-ös sorozatáról.  ..
2024.04.19
Az új BMW X3 a BMW Group dél-franciaországi, Miramasban működő tesztközpontjában a sorozatgyártás....
2024.04.19
A külső design alapján egy erőteljes és stílusos SUV rajzolódik ki, a frissítést követően a modell....
2024.04.19
Az idei első negyedévben megkötött teljes körű casco-szerződések átlagdíja 206 900 forint volt, 5,9....
2024.04.19
A kvalifikációt az első szakaszt követően negyedórára félbe kellett szakítani, mivel lángra kapott....
2024.04.19
A Mazda Motor megkezdte a MAZDA MX-30 e-SKYACTIV R-EV európai modelljének sorozatgyártását a....
2024.04.19
A hétvégén a Róma mellett található Vallelunga versenypályán kezdődik a túraautósok....