Bosch
A világ második legnagyobb nemzetgazdaságában némileg lassuló gazdasági növekedés ellenére a Bosch vezérigazgatója, Peter Tyroller változatlanul jó üzleti kilátásokra számít. Az ázsiai-csendes-óceáni térség fontos “növekedési motor” a Bosch konszern számára - jelentette ki a Sanghaji Autószalon megnyitása előtt újságíróknak Sanghajban.
A Bosch az elmúlt három évben 920 millió eurót, ebből tavaly 330 millió eurót fordított Kínában helyi gyártóegységek létesítésére és kutatási-fejlesztési tevékenység finanszírozására. “Lokalizációs stratégiánk kifizetődőnek tűnik” - fogalmazott Peter Tyroller. A Bosch számára Kína a harmadik legnagyobb piac Németország és az Egyesült Államok után.
A hétfőn nyíló idei Sanghaji Autószalonon a Bosch hálózati informatikai rendszereket, automatizálást és a hajtás elektromosítását felölelő integrált mobilitástechnológiai alkalmazásokat és berendezéseket mutat be.