BMW
Új korszak kezdődött. Erre a központi üzenetre épül a BMW Group március 22-én debütált legújabb rövidfilmje, amely már a vállalatcsoport összes online felületén megtekinthető. „A NEW ERA” címet viselő alkotásban most először látható egymás mellett a BMW Group centenáriuma alkalmából bemutatott négy futurisztikus járműtanulmány. A világ vezető prémium autó- és motorkerékpár-gyártó vállalata egy évvel fennállása századik évfordulója után újra előtérbe helyezi „THE NEXT 100 YEARS” kampányát.
A képre kattintva megnézheti a videót
„A NEW ERA” a vállalatcsoport második olyan rövidfilmje, amelyben a BMW Group négy prémiummárkája, a BMW, a MINI, a Rolls-Royce és a BMW Motorrad egy közös, holisztikus jövőkép vízióját vetíti előre. Azáltal, hogy a virtuális vásznon most először gurul egymás mellé a BMW Group négy futurisztikus járműtanulmánya, „A NEW ERA” a vállalatcsoport centenáriumára kidolgozott „THE NEXT 100 YEARS” vállalati kampány kiváló folytatása. A jövőbe mutató járműtechnológiák és az úttörő innovációk mindig is a BMW Group márkaarculatának meghatározó alappillérei voltak – azon példaértékű, kiváló szaktudással rendelkező tervezőmérnökeinknek köszönhetően, akik munkájuk során a mobilitás iránti szenvedélyükből merítik az ihletet.
A BMW Group fennállásának századik évfordulójára egy kreatív televíziós reklám is készült, amely első ízben mutatta be a vállalatcsoport interaktív jövőformáló szerepét, hatékony fejlődési- és gyors alkalmazkodási képességét, valamint technológiai innovációk iránti elköteleződését és átfogó társadalmi felelősségvállalását. Az „Együtt történelmet írunk. A holnap történelmét” címet viselő alkotás („Together, we’re creating history. The history of tomorrow”) a BMW Group előretekintő vállalati szemléletét nyomatékosította.
„A NEW ERA” ezt a perspektívát gondolja tovább: a vállalatcsoport legújabb rövidfilmjében a jövő már elkezdődött, az alkotás a korábbi televíziós reklámra adott egyfajta válaszként kelti életre a BMW Group futurisztikus járműtanulmányait és a jelenben válaszolja meg a közeli jövő technológiai kérdéseit. „A NEW ERA” széles körben beépül a BMW Group digitális kommunikációjába, a vállalatcsoport összes felületén és közösségi csatornáján megtekinthető lesz. A rövidfilmet Los Angelesben és Bangkokban forgatták. Az alkotást a BMW Group megbízásából az Interone kreatív ügynökség készítette.