vezető

Neil Fiorentinos lesz a BMW Group új régiós elnöke

2018.07.28.

A BMW AG döntése alapján 2018. szeptember 1-jétől Neil Fiorentinos veszi át a BMW Group közép-és délkelet-európai régiójának irányításáért felelős elnöki feladatokat. Elődje, Christoph von Tschirschnitz a müncheni vállalatcsoporton kívül, új vezetői pozícióban folytatja karrierjét.

Christoph von Tschirschnitz 1992-ben csatlakozott a BMW Group-hoz, ahol az elmúlt huszonhat esztendőben számos vezető pozíciót betöltött. Helyet foglalt a BMW Motorrad vállalattervezésért, valamint a divízió kiskereskedelmi stratégiáinak és márkakereskedői hálózatának fejlesztéséért felelős vezetői székekben, majd a BMW ázsiai, csendes-óceáni, afrikai és kelet-európai értékesítési régióinak értékesítési- és marketingrészlegét irányította. Mielőtt a BMW Group közép- és délkelet-európai régiójának elnökévé választották, a most 53 éves szakember a BMW Németország flotta-, vállalat- és ügyfélértékesítési részlegének elnökeként dolgozott.

Elnöksége alatt a Münchenben székelő vállalatcsoport közép- és délkelet-európai régiója rekordszintű eladási és nyereségességi mutatókat ért el: Christoph von Tschirschnitz négy kivételesen sikeres esztendeje alatt a BMW és a MINI márka kettőse a Salzburgból irányított tizenkét országban összesen több mint 50 százalékos üzleti növekedést könyvelhetett el. 2017-ben a BMW Group közel 80 000 darab BMW, MINI és BMW i modellt, illetve BMW Motorrad kétkerekűt értékesített a közép- és délkelet-európai régióban 180 márkakereskedésén keresztül, mindvégig átfogó szakértelméről és támogatásáról biztosítva a bajor prémiumgyártó ügyfeleit.

Neil Fiorentinos 1994-ben, Dél-Afrikában kezdte karrierjét a vállalatcsoportnál. Tizenhat esztendővel később a BMW Group Ázsia elnökének választották. Négyéves elnöki munkássága után a jelenleg 50 éves szakember Hollandiába költözött, ahol négy és fél esztendeje tölti be a BMW Group Hollandia ügyvezető igazgatói tisztségét. Három kontinens három különböző értékesítési környezetében megszerzett nemzetközi tapasztalatával Neil Fiorentinos rendkívüli márkakereskedői és beszállítói kapcsolatokkal büszkélkedhet.

Munkatársai élén a dél-afrikai szakember nem csupán megőrizte Hollandiában a BMW iránymutatóként betöltött, vezető piaci pozícióját, de egymás után négy esztendőben is rekord értékesítési eredményeket ért el a BMW, a MINI és a BMW Motorrad márkákkal. Új pozíciójában Neil Fiorentinos az Ausztriát, Bulgáriát, Ciprust, Csehországot, Görögországot, Horvátországot, Lengyelországot, Magyarországot, Máltát, Romániát, Szlovákiát, illetve Szlovéniát felölelő közép- és délkelet-európai régió értékesítési- és marketingtevékenységeinek felügyeletéért lesz felelős.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.05
Egy elektromos autó használata csak akkor klímasemlegesebb, mint egy belsőégésű motoros autóé, ha....
2024.05.05
Két gyermek életveszélyesen megsérült egy közlekedési balesetben Ceglédnél vasárnap - közölte az....
2024.05.05
Ennél nagyobb átalakuláson autó nem is eshet át, mint a többszörös Le Mans-i győztes hibrid Porsche....
2024.05.05
A vitorlázó gép a Turócszentmártonhoz tartozó Tomčany melletti, az Aeroklub Martin polgári társulás....
2024.05.05
Ma már alap, hogy az autóra ötvenezres garanciát adnak. Az első autóknál nem volt természetes a....
2024.05.05
Az egykori Győri Keksz- és Ostyagyár vezetőjének tiszteletére emléktáblát avattak a Széchenyi....
2024.05.05
A heti rajzunk készítője Kelemen István. Rajzának címe: Nem iszik, nem dohányzik, de... ..
2024.05.05
Idén a Beregi kör lett az Év kerékpárútja, a festői útvonalat és a bringatúrázás legfontosabb....
2024.05.05
Magyarország területén 2024. május 4-én 0 óra és 24 óra közötti időszakban a rendőrök 45 személyi....
2024.05.05
A Porsche Hungaria április 25-től visszatért a fix, forint alapú autórendeléshez, teljes....