Audi TT
Már korábban megírtuk, hogy az Audi márkakupát rendez 2015-ben az új, győri gyártású TT sportautókkal. A 310 lóerős TTS-ekből átalakított versenyautók az alapos fogyókúrának köszönhetően csak 1125 kilogrammot nyomnak, és a szériamodellhez képest különbséget jelent majd a push to pass funkció is, ami előzésnél túltöltés segítségével ideiglenesen 30 lóerős teljesítménytöbbletet biztosít a pilótáknak. A versenyautókat az Audi sportrészlege, a Quattro GmbH készíti fel a futamokra.
A Quattro GmbH-hoz a 18 autóra eddig 165 jelentkezés érkezett 30 országból. A legtöbben Németországból jelentkeztek, de Észak-Amerika is jelentős mennyiséget tesz ki a maga 12 jelentkezőjével. Érkeztek jelentkezések Ausztráliából, Brazíliából, Kínából, Kolumbiából, Mauritiusról, és Dél-Afrikából is. A legfiatalabb pályázó épp, hogy betöltötte a 16. életévét, és 19 női pilóta is jelezte versenyzési szándékát.
A jelentkezők közül egy többlépcsős válogatás során választják majd ki a szerencsés 18 pilótát, akik majd a DTM hétvégéken rendezett betétfutamokon mérhetik majd össze a tudásukat egymással. 50 jelöltek hívtak be az Audi neuburgi vezetéstechnikai centrumába, a jövő hétvégén rendezendő válogatóra, ahol olyan neves versenyzők, mint Markus Winkelhock, Marco Werner és Sepp Haider döntik majd el, hogy kik érdemesek arra, hogy a TT-kkel versenyezhessenek. A három ex-versenyző a 2015-ös első szezonban is folyamatosan a pilóták rendelkezésére áll majd tanácsadással.
A gumikat a DTM hivatalos gumiszállítója, a Hankook biztosítja a TT Cup sorozathoz, ami azért is logikus döntés, mert Győrben is a koreai gyártó abroncsaival szerelik az új TT és TTS szériaautókat.