FIAT
A Fiat kiadta az első hivatalos fényképet a Toro nevű pickupjáról, természetesen a leggazdagabb felszereltségű, felcicomázott változatról rántották le a leplet. Az egyedi és modern vonalvezetésű platós haszonjármű nem tartozik a keményvonalas pickupok közé, mivel a műszaki alapjai a Fiat 500X-ből származnak. Ez azt is jelenti, hogy nincs létraalváza, laprugója, és alaphelyzetben az első kerekei hajtottak.
A kocsi megjelenését hatásosan dobják fel a 18 colos könnyűfém keréktárcsák, a LED-es nappali fények, az alumíniumból öntött alvázvédő lemezek és a több helyen előforduló krómozott díszbetétek. Egyelőre kevés információ szivárgott ki a Toróról, de annyit már lehet tudni, hogy a karosszériája 4915 mm hosszú, és az öt utason kívül 1 tonna terhet képes elvinni a platóján. A kettéosztott platóajtót szárnyait egymással szemben is ki lehet nyitni, de akár le is lehet hajtani őket egymástól függetlenül, ami egyedi megoldás a pickupok között.
A Torót kétféle motorral rendelhetik majd meg a brazil vásárlók: az 1,8 literes, etanollal is üzemeltethető, 138 lóerős flexfuel benzinmotor mellett egy jóval nyomatékosabb, kétliteres, 170 lóerős turbódízel is választható, és az opciós összkerékhajtás is kizárólag az utóbbival kombinálható, akárcsak a modern, ZF-től származó kilencfokozatú automatikus váltó.
A Toróba is bekerült a Fiat érintőképernyős Uconnect menürendszere egy 5 colos kijelzővel, amelyen természetesen navigációs rendszer is futhat, de a tolatókamera képe is ezen jelenik meg. Felárért kétzónás klímaberendezést, napfénytetőt, félbőr kárpitozást, xenon fényszórókat, mélynyomós hifit, esőérzékelős ablaktörlőt és automatikusan felkapcsolódó fényszórókat is lehet rendelni, a csúcsváltozat ezeken kívül terepjárásra alkalmas, megerősített futóművet és lejtmenet-vezérlőt is kap.