járműértékesítés
A sofőrök jól fogadják az online vásárlási szolgáltatásokat. Több mint minden harmadik autótulajdonos (34,2 százalék) Németországban már értékesített autót ilyen módon, vagy tervez a jövőben. A fiatalabbak nyitottabbak, mint az idősebb válaszadók: a 18-24 évesek 24,7 százaléka kipróbálná a szolgáltatást, szemben az 55 éves és az ennél is idősebbek 16,7 százalékával.
Eladásra váró Golf a mobile.de oldalon.
A válaszadók a legnagyobb előnyt a saját autójuk gyors eladásában látják (31,9 százalék). A válaszadók azonban pozitívnak ítélik meg a magánvásárlók megkereséseivel járó erőfeszítések egyszerűsödését (31,2 százalék), valamint a formalitások enyhítését, például a regisztráció törlését és az újbóli regisztrációt (26,5 százalék).
A Mobile.de május elején Yougov.val együtt végezte az online felmérést. Képernyőfotó
Az említett előnyök mellett sok válaszadó számára meghatározó az elért eladási ár összege:Még akkor is, ha az online vásárlási szolgáltatások egyszerű értékesítési folyamatot ígérnek. Amikor megkérdezik, mi a fontosabb számukra az autó eladásakor, „a lehető legkisebb erőfeszítéssel "vagy" a lehető legjobb ár ", 43,4 százalék az utóbbi mellett dönt. Továbbá többségük nem zárkózik el az esetleges ártárgyalásoktól (76,3 százalék) sem.
Ár meghatározó tényező
"Az eredmények azt mutatják, hogy az online vásárlási szolgáltatások számos előnnyel járnak a magánjárművek értékesítése szempontjából" - mondja Malte Krüger, a Mobile.de ügyvezető igazgatója. „Ugyanakkor lehetőséget adnak a partnerkereskedőknek arra, hogy új és mindenekelőtt fiatalabb célcsoportokat szólítsanak meg a szolgáltatással.” A Mobile.de május elején Yougov.val együtt végezte az online felmérést. Több mint 2000 18 éven felüli személy vett részt benne.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!