modellbővülés
2019 őszén a BMW egy jövőbe mutató mild-hibrid technológia bevezetésével fokozza tovább aktuális modellpalettája vezetési élményét és hajtáslánc-hatékonyságát: a BMW 5-ös sorozatban bemutatkozó, 48 Volt kapacitású indítógenerátor azon túl, hogy javítja a belsőégésű erőforrás maximális teljesítményét, jelentősen csökkenti a hajtáslánc üzemanyag-fogyasztását és károsanyag-kibocsátását.
A BMW 330e limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 1,6 – 1,9 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 14,8 – 15,4 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 37 – 43 gramm / km), a BMW 530e limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 1,6 – 1,8 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 13,6 – 14,5 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 36 – 41 gramm / km) és a BMW 530e xDrive limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 2,0 – 2,2 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 14,1 – 15,4 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 46 – 49 gramm / km) sokoldalúsága és hétköznapi használhatósága mindeközben újabb szintre lép, a plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával hajtott modellhármas opcionális extrafelszereltségi palettáján 2019 novemberétől ugyanis az elektromosan működtethető vonóhorog is megjelenik.
A sportos vezethetőséget és a kikezdhetetlen menetkomfortot 2019 őszétől számos másik modellsorozat esetében is vadonatúj opcionális extrafelszereltségi tételek fokozzák. A portfólió legvonzóbb újításai között a BMW M135i xDrive modellhez (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,8 – 7,1 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 155 – 162 gramm / km) megrendelhető BMW M Performance felszereltségi csomag, a BMW 5-ös sorozathoz elérhető BMW Laserlight lézerfény-technológia, valamint a BMW 8-as Gran Coupé szénszálból készült teteje is megtalálható. Az új BMW X5, az új BMW X6 és az új BMW X7 személyre szabhatósági lehetőségeit ráadásul egy sor karosszéria- és utastér-kiegészítő opció fokozza.